میزبانی ایران در مسابقات جهانی حاوی پیام صلح است


میزبانی ایران در مسابقات جهانی حاوی پیام صلح است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: میزبانی ایرانی در مسابقات جهانی همواره حاوی پیام صلح بوده و توطئه دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرده است.

هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در مسابقات بین المللی آزاد و فرنگی نونهالان که به مناسبت روز جهانی کودک در سالن یادگار امام شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت: در حالی که برخی کشورها علیه جمهوری اسلامی با تبلیغات منفی تصویری خشن از کشورمان نمایش داده و آن را ناامن جلوه می‌دهند، برگزاری چنین مسابقاتی جواب محکمی به آنها بوده و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات سفیران جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، اظهار داشت: ایران همیشه صلح طلب بوده و خواستار صلح در تمام نقاط دنیا است که انتقال این پیام توسط تیم‌های شرکت کننده در مسابقات منتقل می‌شود.

جمالی پور ایران را یک کشور امن و با درجه امنیت بسیار بالا عنوان کرد و گفت: یکی از نکات مثبت جمهوری اسلامی داشتن امنیت بالا در منطقه است و همواره تلاش شده تا این امنیت در داخل کشور تثیبت شود.

استاندار قزوین به ظرفیت‌های گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که قزوین دارای ظرفیت‌های فراوان اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است، از تیم‌های خارجی شرکت کننده در مسابقات کشتی می‌خواهیم که از این آثار بازدید کرده و مبلغ خوبی برای فرهنگ و تمدن این شهر تاریخی باشند.

بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان از امشب با حضور ۹۰ ورزشکار در قالب هشت تیم خارجی از کشورهای قرقیزستان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و آذربایجان و ۱۳۰ ورزشکار در قالب پنج تیم داخلی و تیم منتخب استان قزوین در ۲ بخش آزاد و فرنگی در شهر الوند مرکز شهرستان البرز آغاز شده و تا ۲۲ آذرماه ادامه خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول