مراسم استقبال از قهرمان کاراته جهان در اهواز برگزار شد


مراسم استقبال از قهرمان کاراته جهان در اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - حسین صیاحی دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی کاراته 2019 پس از بازگشت به اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا مراسم استقبال از دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته ۲۰۱۹ پنجشنبه با حضور مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان، سرپرست هیات کاراته استان و تعدادی از چهره های ورزشی استان در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد و با اهدا دسته گل از این ورزشکار تقدیر به عمل آمد.

رقابت‌های جهانی‌ کاراته ( سوپرساباکی) در روزهای ۱۴ تا ۲۰ آذرماه با حضور ورزشکاران سراسر جهان در چند استایل رزمی به میزبانی کشور آذربایجان برگزار شد که حسین صیاحی در بخش کمیته عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد همچنین در بخش کاتا به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

صیاحی که زیر نظر استاد جواد شرفی در باشگاه کیوکوشین کاراته کوثر در منطقه محروم "عین دو" فعالیت می‌کند بدون حمایت مسئولان استان و شهرستان و تنها با حمایت انجمن خیریه راه نجات به این‌ مسابقات اعزام شد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم گفت: این ورزشکار استان با بازی‌های زیبا و به یاد ماندنی خود در راه رسیدن به کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی بار دیگر به همگان ثابت کرد که خوزستان مهد استعدادهای درخشان در سطح کشور است.

نگار افشین عنوان کرد: افتخارآفرینی حسین صیاحی ورزشکار شایسته خوزستانی در رقابت‌های جهانی‌ کاراته ۲۰۱۹ و کسب مدال طلا و نقره او باعث شد که بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک رویداد بین المللی به اهتزار درآید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش میهن عزیزمان افزوده شود.

وی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم خوزستان و قدردانی از زحمات و تلاش مجدانه این دلاور مرد خوزستانی و مربیان او گفت: کسب عنوان قهرمانی جهان نشان از شایستگی، توان و ظرفیت بالای ورزش خوزستان دارد.

در ادامه حسین صیاحی گفت: رقابت های جهانی همیشه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه ورزشکاران عنوان دار هستند که این موضوع کار را برای رسیدن به کسب مدال سخت تر می کند.

وی با اشاره به این که در طول یک سال اخیر زحمات بسیارس کشیدم و فشارهای سنگینی را تحمل کردم افزود: برای رسیدن به این عنوان تلاش بسیاری کردم و از خیلی چیزها گذشتم اما امروز بسیار خوشحالم که توانستم حاصل روزها و ماه ها تلاشم را با قهرمانی در جهان ببینم.

دارنده مدال طلا و نقره مسابقات کاراته (سوپرساباکی) آذربایجان افزود: تمام برنامه و هدفم این بود که در مسابقات آذربایجان عنوان قهرمانی را کسب کنم و با دست پر به کشورم بازگردم تا شرمنده دوستان و مربیانم نشوم که خوشحالم به این مهم رسیدم.

وی افزود: در استان ورزشکاران بسیاری وجود دارند که می توانند در این رشته افتخارآفرینی کنند مشروط بر اینکه مورد حمایت قرار گیرند. انتظار داریم با توجه بیشتر به این رشته، زمینه میل و اقبال بیشتری در بین جوانان استان و به ویژه مناطق محروم ایجاد شود.

استقبال از داور خوزستانی حاضر در مسابقات کبدی شرق آسیا

مراسم استقبال از قهرمان کاراته جهان در اهواز برگزار شد

مراسم استقبال از مسعود عساکره داور خوزستانی حاضر در مسابقات کبدی شرق آسیا پنجشنبه با حضور مسئولان ورزش استان و رییس هیات کبدی خوزستان و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته در فرودگاه بین المللی اهواز انجام شد.

عساکره به همراه یک داور خوزستانی دیگر، مدتی پیش در رقابت‌های کبدی جوانان جهان در کیش به قضاوت پرداختند که این موضوع نشان از رشد کبدی خوزستان در سطح کشور است.

کمال سعدی آل‌کثیر رییس هیات کبدی خوزستان در این باره گفت: عساکره، تنها نماینده داوری ایران‌ در مسابقات کبدی شرق آسیا بود که قضاوت های بی نقصی داشت و مورد تایید فدراسیون واقع شد.

وی با بیان اینکه در طول یک سال اخیر،داوران جدیدی را پرورش دادیم که در مسابقات کشوری عملکرد خوبی داشتند گفت: امیدوارم در ادامه با برگزاری دوره های متعدد شاهد رشد روزافزون داوران کبدی استان در میادین مختلف باشیم.

مسابقات کبدی شرق آسیا ۱۶ تا ۱۹ آذرماه در نپال برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان