تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل استقلال خوزستان پیروز شد


تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل استقلال خوزستان پیروز شد

ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال 90 ارومیه امروز، پنج‌شنبه در آخرین هفته دور رفت لیگ دسته یک کشور با پیروزی مقابل میهمان خود استقلال خوزستان با یک بازی کمتر نسبت به سایر حریفان همچنان در یک قدمی قهرمانی نیم فصل «جام آزادگان» قرار گرفت.

این دیدار از ساعت ۱۳:۴۵ امروز، پنج‌شنبه با قضاوت «محمدحسین ترابیان» و کمک حسن انتظاری و علی‌اکبر نوری با حضور هزاران هوادار ارومیه‌ای در آب و هوای سرد پاییزی در زمین چمن ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

در ابتدای این دیدار سیدرسول حسینی، امین عباسی، داود شاهواروقی، علی کرمی، فرشاد اسدی، علیرضا قاسمی، سیروس صادقیان، آرمان سوداگر، وحید نعمتی، محمد عبادزاده و پیمان پورصادقی داخل زمین شدند و در ادامه نیز بهنام رسومی‌نیا، مهدی محمدی و سعید بحرکاظمی به عنوان بازیکنان تعویضی به میدان آمدند.

تک گل این دیدار توسط «سیروس صادقیان» در دقایق پایانی نیمه نخست درون دروازه میهمان شد.

داور مسابقه «علی کرمی و پیمان پورصادقی» از تیم ۹۰ ارومیه را با کارت زرد جریمه کرد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هم اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دیگر حریفان با ۳۲ امتیاز پس از تیم ۳۳ امتیازی گل ریحان البرز در رده دوم باقی ماند تا سرنوشت قهرمانی این تیم پس از انجام دیدار عقب افتاده‌اش مقابل فجر سپاسی شیراز طی روزهای آینده به واقعیت بپیوندد.

حضور هواداران تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در ورزشگاه تختی ارومیه و حمایت همه جانبه از این تیم نظیر همیشه نقش مهمی در پیروزی‌های خانگی این تیم داشت.

دیدار تیم ۹۰ ارومیه مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته چهاردهم لیگ دسته یک کشور نیز که قرار بود ۳۰ آبان برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

در حال حاضر تیم گل‌ریحان البرز با ۳۳ امتیاز در رده نخست جام آزادگان است و مس رفسنجان با ۳۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

کسب ۹ پیروزی، پنج تساوی، ۲ شکست، ۱۶ گل زده، هفت گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته شانزدهم این رقابت‌ها بوده است.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد