دستگیری 10 عامل اغتشاش در کازرون و ممسنی


دستگیری 10 عامل اغتشاش در کازرون و ممسنی

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی استان فارس گفت: 10 نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه 98 در شهرستان‌های کازرون و ممسنی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی، پنجشنبه اظهار داشت: در پی اغتشاشات آبان ماه ۹۸ در شهرستان‌های کازرون و ممسنی و اقدامات آشوبگران در تخریب اموال عمومی و دولتی، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران انتظامی، مخفیگاه هشت نفر از عوامل اصلی آشوب و اغتشاش را در شهرستان کازرون و ۲ نفر دیگر را در شهرستان ممسنی شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی این آشوبگران را در قالب ۲ عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی دادند.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد در شهرستان‌های شیراز، ممسنی وکازرون خسارت فراوانی به اموال عمومی این شهرها وارد کردند.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۵۸ کیلومتری و شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا