همیلتون یک اسپین کوچک داشت، اما روسی سه اسپین!


فرمول یک ایران – بالاخره جزئیاتی از رویداد تبلیغاتی روز دوشنبه مبنی بر تعویض خودروی مرسدس و موتور یاماها توسط لوئیس همیلتون و ولنتینو روسی در پیست والنسیا منتشر شده و همیلتون می گوید که فقط یک لحظه خطرناک بر روی موتور داشته است. هر دو با موتور YZR-M1 یاماها برای فصل 2019 موتوجی پی زمان هایی را ثبت کردند که زمان ثبت شده توسط همیلتون، چهار ثانیه از...

فرمول یک ایران – بالاخره جزئیاتی از رویداد تبلیغاتی روز دوشنبه مبنی بر تعویض خودروی مرسدس و موتور یاماها توسط لوئیس همیلتون و ولنتینو روسی در پیست والنسیا منتشر شده و همیلتون می گوید که فقط یک لحظه خطرناک بر روی موتور داشته است.

هر دو با موتور YZR-M1 یاماها برای فصل 2019 موتوجی پی زمان هایی را ثبت کردند که زمان ثبت شده توسط همیلتون، چهار ثانیه از بهترین زمان روسی کندتر بوده است. همیلتون گفت:

راندن موتور بسیار سخت است. من یک اسپین کوچک با موتور داشتم که توانستم آن را کنترل کرده و به مسیر برگردانم.

راستش بهترین سال من رقم خورد و این تعویض، در صدر بهترین اتفاقات رخ داده برای من قرار داشت. اکنون من مشتاقانه منتظر دیدن خانواده و گذراندن کریسمس با آنها هستم. من فقط می خواهم کریسمس و تعطیلات خوبی را برای همه آرزو کنم.

روسی نیز با خودروی W08 مرسدس برای فصل 2017 فرمول یک زمان ثبت کرد که زمانش اختلاف 1.5 ثانیه ای با بهترین زمان همیلتون داشت. دکتر نیز افزود:

پیش از این من یکی از بزرگ ترین طرفداران لوئیس بودم و الان بیشتر از قبل هستم.

یک روز خارق العاده داشتیم که در دو کلاس برتر موتوراسپورت نه تنها با هم ملاقات کردیم، بلکه با هم کار کردیم. من در یک روز احساس کردم که یک راننده واقعی فرمول یک هستم. من نمی خواستم آن روز به پایان برسد. من همچنین YZR-M1 را با لوئیس راندم. این لحظه افتخارآمیزی برای تیم بود که اشتیاق خودمان را با او در میان بگذاریم.

از نظر فنی، والنسیا پیست سختی است و امروز خیلی باد می وزید، در یک مقطع من فکر کردم ادامه دادن کارمان با لوئیس دشوار است، اما او بر روی موتور درخشان ظاهر شد و موقعیت وی برروی M1 عالی بود.

فکر می کنم که به او خوش گذشته و این مهم ترین چیز است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی