اپلیکیشن Waze جاده‌‌های مسدود شده در اثر بارش برف را نشان می‌دهد


اپلیکیشن Waze جاده‌‌های مسدود شده در اثر بارش برف را نشان می‌دهد

اپلیکیشن Waze مسیریابی را در آب و هوای برفی تسهیل کرده است. از این پس ویز درباره مسدود بودن جاده‌ها هنگام بارش برف هم اطلاع‌رسانی می‌کند. با قابلیت جدید اپلیکیشن Waze امکان گزارش زنده شرایط برفی وجود دارد. کاربران می‌توانند روی نقشه و پیش از آنکه تصمیم به حرکت بگیرند، اطلاعاتی را از خطرات جاده‌های... نوشته اپلیکیشن Waze جاده‌‌های مسدود شده در...

اپلیکیشن Waze مسیریابی را در آب و هوای برفی تسهیل کرده است. از این پس ویز درباره مسدود بودن جاده‌ها هنگام بارش برف هم اطلاع‌رسانی می‌کند.

با قابلیت جدید اپلیکیشن Waze امکان گزارش زنده شرایط برفی وجود دارد. کاربران می‌توانند روی نقشه و پیش از آنکه تصمیم به حرکت بگیرند، اطلاعاتی را از خطرات جاده‌های زمستانی کسب کنند. قابلیت گزارش‌دهی برف که در همکاری با سازمان حمل و نقل ویرجینیا توسعه یافته، در بیش از 185 کشور جهان برای کاربران ویز قابل استفاده است.

اپلیکیشن Waze جاده‌‌های مسدود شده در اثر بارش برف را نشان می‌دهداپلیکیشن Waze جاده‌‌های مسدود شده در اثر بارش برف را نشان می‌دهد

حتی کاربران می‌توانند روی این اپلیکیشن، جاده‌هایی را که برف‌روبی نشده و قابل تردد نیستند هم گزارش دهند. سازمان حمل و نقل ویرجینیا قصد دارد این گزارش‌ها را طی زمستان پیش‌رو مانیتور کند و داده‌های جمع‌آوری شده را برای بهبود عملیات راهداری در زمستان‌های آتی، مورد استفاده قرار دهد.

این قابلیت جدید را در آخرین نسخه Waze و از مسیر Hazards / Weather / Unplowed Road پیدا می‌کنید. علاوه بر جاده‌های برف‌روبی نشده، امکان گزارش چهار وضعیت جوی و جاده‌ای دیگر (شامل مه، تگرگ، سیل و یخبندان) نیز برای کاربران وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها