کریستیانو رونالدو: دوست دارم یوونتوس و رئال مادرید در فینال با هم بازی کنند؛ ترجیح می‌دهم با دیبالا و هیگواین همزمان بازی کنیم


کریستیانو رونالدو: دوست دارم یوونتوس و رئال مادرید در فینال با هم بازی کنند؛ ترجیح می‌دهم با دیبالا و هیگواین همزمان بازی کنیم

ستاره پرتغالی، تیم سابقش را "خارق العاده" توصیف کرد و به نظر او هنوز زود است که دو تیم یوونتوس و رئال مادرید...

طرفداری - دیدار دو تیم بایرلورکوزن و یوونتوس از چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2-0 بیانکونری به پایان رسید و آنها با 16 امتیاز از 6 بازی، به عنوان تیم صدرنشین صعود کردند. یوونتوس شب گذشته تا پیش از حضور پائولو دیبالا به جای فدریکو برناردسکی موفق به گلزنی نشد اما دیبالا با ورودش به زمین دو پاس گل برای رونالدو و هیگواین ارسال کرد. ستاره پرتغالی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در مورد اینکه دوست دارد با هیگواین در زمین باشد یا دیبالا، گفت:

هر دو. دوست دارم با هیگواین و دیبالا هر دو در زمین باشیم. ما درک فوق العاده ای از بازی هم داریم. دوست دارم با هر دوی آنها بازی کنم. در زمین از بازی لذت زیادی می بریم اما مربی تصمیم می گیرد و باید به آن احترام بگذاریم.

کریستیانو رونالدو اخیرا با مشکل مصدومیت زانو مواجه بود اما به نظر می رسد حالا به آمادگی بدنی خوبی رسیده و در دو بازی اخیر یوونتوس گلزنی کرده است:

من احساس خوبی دارم. مشکلات بدنی را پشت سر گذاشتم. چهار هفته درد داشتم اما حالا خوبم. تیم خوب کار می کند. در نیمه دوم بازی با لورکوزن خیلی خوب بازی کردیم. صدرنشین گروه خودمان هستیم. همه چیز برای من هم در حال پیشرفت است. حالا اعتماد به نفس بیشتری دارم و امیدوارم همینطور ادامه دهم.

ممکن است یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی با رئال مادرید، تیم سابق رونالدو بازی کند. وی در این مورد گفت:

رئال مادرید تیم خارق العاده ای است اما اگر از من بپرسید، ترجیح می دهم در مراحل بعدی مقابل هم قرار بگیریم. اگر می گفتید دوست دارم در فینال به آنها برخورد کنیم، همین حالا امضا می کردم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403