مایک پومپئو حمله طالبان بالای پایگاه هوایی بگرام را شدیدا محکوم کرد


مایک پومپئو حمله طالبان بالای پایگاه هوایی بگرام را شدیدا محکوم کرد

مایک پومپئو وزیر خارجه ایالات متحده امریکا حمله گروه طالبان بالای پایگاه هوایی نیروهای خارجی را به شدت محکوم کرد و بیان داشت که در این حمله پنج تن از سربازان نیروهای خارجی زخمی شده اند. به گزارش رویترز، مایک پومپئو، وزیر خارجه ایالات متحده امریکا به خبرنگاران گفت: «می‌خواهم حمله تروریستی هماهنگ شده روز گذشته در نزدیکی پایگاه هوایی بگرام...

مایک پومپئو حمله طالبان بالای پایگاه هوایی بگرام را شدیدا محکوم کرد

مایک پومپئو وزیر خارجه ایالات متحده امریکا حمله گروه طالبان بالای پایگاه هوایی نیروهای خارجی را به شدت محکوم کرد و بیان داشت که در این حمله پنج تن از سربازان نیروهای خارجی زخمی شده اند.

به گزارش رویترز، مایک پومپئو، وزیر خارجه ایالات متحده امریکا به خبرنگاران گفت: «می‌خواهم حمله تروریستی هماهنگ شده روز گذشته در نزدیکی پایگاه هوایی بگرام را با شدیدترین لحن محکوم کنم.»

آقای پومپئو افزود که به نظر می‌رسد چندین تن در این حمله کشته شده اند. او گفت که دست کم پنج سرباز نیروهای ائتلاف در این حادثه زخمی شده اند.

روز (چهار شنبه ۲۰ قوس) یک موتر مملو از مواد انفجاری در پیش روی یک شفاخانه زیر ساخت در نزدیکی پایگاه هوایی بگرام انفجار کرد و بعد از آن چندین مهاجم به درگیری با نیروهای امنیتی پرداختند.

وحیده شاهکار، سخنگوی والی پروان گفت که در این حمله یک زن کشته شده و دست کم ۷۵ غیرنظامی دیگر زخمی شده اند.

مسؤلیت این رویداد را طالبان برعهده گرفته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی