تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) مشخص شد


تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) مشخص شد

شرکت برادران وارنر، تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) را رسما مشخص کرد. این فیلم بزرگ و مورد انتظار، کمتر از دو سال دیگر به سینماها بازمی‌گردد. برادران وارنر سال 2021 را برای تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 انتخاب کرده است و این نشان می‌دهد که تولید فیلم احتمالا از اوایل سال آینده آغاز... نوشته تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) مشخص شد اولین...

شرکت برادران وارنر، تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) را رسما مشخص کرد. این فیلم بزرگ و مورد انتظار، کمتر از دو سال دیگر به سینماها بازمی‌گردد.

برادران وارنر سال 2021 را برای تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 انتخاب کرده است و این نشان می‌دهد که تولید فیلم احتمالا از اوایل سال آینده آغاز می‌شود.

سه‌گانه اصلی این مجموعه با فیلم انقلاب‌های ماتریکس در سال 2003 به پایان رسید اما ظاهرا ماجراجویی‌های نئو (با بازی کیانو ریوز)، ترینیتی (با بازی کری-ان ماس)، مورفیوس (با بازی لارنس فیشبرن) و مبارزاتشان برای آزاد کردن انسان از دست ماشین‌ها هنوز به پایان نرسیده‌ است. برادران وارنر در چند سال اخیر، بر روی فیلم‌نامه‌های مختلفی کار کرد تا این مجموعه را به شکل یک بازسازی یا ادامه به سینماها بازگرداند و در نهایت تصمیم به ساخت قسمت چهارم گرفت و این فیلم چند ماه قبل به صورت رسمی تایید شد.

تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 – Matrix 4

با اینکه نئو و ترینیتی در فیلم انقلاب‌ها کشته شدند اما در قسمت جدید حضور خواهند داشت. برخلاف سه گانه اصلی، کارگردانی فیلم بر عهده خواهران واچوفسکی نخواهد بود و تنها لانا واچوفسکی در پشت دوربین قرار خواهد داشت.

تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) مشخص شدتاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) مشخص شد

طبق اعلام شرکت برادران وارنر، فیلم ماتریکس 4 در تاریخ 21 مه 2021 (31 اردیبهشت 1400) به اکران سینماهای جهان در خواهد آمد. وارنر این تاریخ را برای اقتباس لایو اکشن آکیرا (Akira) به کارگردانی تایکا وایتیتی رزرو کرده بود اما از آنجایی که آن پروژه با تاخیر مواجه شده است (وایتیتی باید ابتدا فیلم ثور 4 را بسازد)، آن‌ها تصمیم گرفتند تا این تاریخ مناسب را در اختیار دنباله ماتریکس قرار دهند.

نکته قابل توجه دیگر این است که فیلم جان ویک 4 که اتفاقا نقش اصلی آن را نیز کیانو ریوز ایفا می‌کند نیز در همان تاریخ مذکور به اکران در می‌آید! اتفاقی عجیب و البته هیجان انگیز برای طرفداران این بازیگر به شدت محبوب هالیوودی. انتظار می‌رود که یکی از این دو فیلم تاریخ اکران خود را تغییر دهند زیرا هر دو اثر دارای درجه سنی بزرگسالان (R) هستند و ایده اکران همزمان، بدون شک به هر دو فیلم آسیب می‌رساند. برادران وارنر تابستان 2021 شلوغی دارد و قرار است آثاری همچون بتمن، اسپیس جم 2 (Space Jam 2) و جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad) را به اکران در آورد، در مقابل، جان ویک 4 تنها فیلم بزرگ شرکت لاینزگیت (Lionsgate) در تابستان است و تغییر تاریخ برای آن‌ها آسان‌تر خواهد بود.

تاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) مشخص شدتاریخ اکران فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) مشخص شد

فیلم ماتریکس 4 از هم‌اکنون یکی از مورد انتظار آثار سینمایی سال 2021 به حساب می‌آید و باید دید چه عملکردی در گیشه خواهد داشت. تا اینجا بازیگرانی همچون نیل پارتی هریس (بازیگر نقش بارنی در سریال آشنایی با مادر)، جاناتان گروف (نقش اصلی سریال مایند هانتر)، جادا پینکت اسمیت (بازیگر نقش فیش مونی در سریال گاتهام) و یحیی عبدالمتین دوم (بازیگر نقش بلک منتا در فیلم آکوآمن) به تیم بازیگری اضافه شده‌اند و چهره‌های تازه دیگری نیز به زودی معرفی خواهند شد.

خواهران واچوفسکی همیشه برای نوآوری‌ها، ایده‌های فلسفی و دیدگاه‌های پیچیده خود شناخته شده‌اند و باید دید در پیاده‌سازی قسمت چهارم تا چه اندازه موفق ظاهر می‌شوند. اولین قسمت مجموعه ماتریکس در سال 1999 روی پرده رفت و 465 میلیون دلار فروش داشت. قسمت دوم و سوم در سال 2003 اکران شدند و در حالی که قسمت دوم 740 میلیون دلار فروخت، قسمت سوم تنها 427 میلیون دلار فروش داشت و نتوانست نظر طرفداران را جلب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس