استاندار: زکات پرداختی گلستانی‌ها امسال از 500 میلیارد ریال بیشتر می‌شود


استاندار: زکات پرداختی گلستانی‌ها امسال از 500 میلیارد ریال بیشتر می‌شود

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با اشاره به اهتمام مردم این استان به برپایی فرائض دینی پیش بینی کرد که رقم زکات پرداخت شده توسط گلستانی ها امسال همانند سال گذشته از 500 میلیارد ریال بیشتر شود.

هادی حق شناس روز پنجشنبه در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و مدرسه در گرگان اظهار داشت: در کنار توجه به زکات، اقامه نماز جماعت همواره مورد تاکید مردم این استان بوده که جلوه های بارز آن در نماز اعیادی مانند فطر و قربان به خوبی قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: گلستان هم در امر اقامه نماز جماعت از استان های پیشرو در کشور است.

وی برگزاری بیش از یک هزار مراسم بزرگداشت نماز، ارسال بیش از ۱۶ هزار اثر دانش آموزان به دبیرخانه اجلاسیه و برپایی نمایشگاه نماز در حاشیه این نشست را از جمله فعالیت های برگزارکنندگان اجلاسیه در گلستان برشمرد.

حق شناس به ظرفیت گلستان در بخش های گوناگون اشاره کرد و گفت: این استان یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور به شمار می رود و در تولید برخی محصولات زراعی و باغی از جمله گندم، زیتون، دانه های روغنی و برنج رتبه های بالای کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار گلستان افزود: این استان ظرفیت توسعه کشاورزی را دارد و می تواند کشور را به سمت خود کفایی در این حوزه برساند که راه حل آن توجه به زیرساخت های مرتبط است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان