18 خرده فروش موادمخدر در گنبدکاووس دستگیر شدند


18 خرده فروش موادمخدر در گنبدکاووس دستگیر شدند

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: 18 خرده فروش موادمخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمود علی‌فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته موفق به دستگیری ۱۸ خرده فروش موادمخدر و کشف مقادیری انواع مواد افیونی در گنبدکاووس شدند.

وی افزود:‌ این عملیات که در چندین نقطه آلوده و پاتوق خرده‌فروشان موادمخدر اجرا شد، مطالبه بیشتر ساکنان این مناطق بود و اجرای آن رضایت شهروندان را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین با اشاره به دستگیری دو سارق با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به انجام ۳۷ فقره انواع سرقت مانند سرقت از امکان خصوصی، موتورسیکلت و احشام اعتراف کردند.

سرهنگ علی‌فر افزود: ماموران با دریافت خبری مبنی بر تردد خودروی حامل بار کود شیمیایی قاچاق، خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۵۹ کیسه کود شیمیایی کشف شد.

وی افزود: کودهای قاچاق به وزن دو هزار و ۹۵۰ کیلوگرم و ارزش ۴۰ میلیون ریال بود که در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک و فعالیت افراد مجرم را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کشف هزار و ۳۱۱ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در شهر مرزی اینچه‌برون خبر داد و گفت: ماموران مرزبانی با دریافت اخباری مبنی بر نگه‌داری لوازم بهداشتی قاچاق توسط فردی در اینچه برون با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل وی شده و یک هزار و ۳۱۱ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به همراه سه دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره را کشف کردند.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع در شرق گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی