لوییس همیلتون: هیچ ضرری در بررسی گزینه های پیش رو نیست


فرمول یک ایران – لوییس همیلتون قهرمان جهان شش دوره از رقابتهای فرمول یک که این روزها شایعات زیادی در مورد آینده وی در حال منتشر شدن است، همیلتون در پاسخ به همه این صحبت ها اعلام کرده است که هیچ ضرری وجود ندارد برای بررسی گزینه های پیش رو ولی فکر می کند که آنچه که در پشت درهای بسته اتفاق افتاده است باید محرمانه باقی بماند. روزهای قبل روزنامه...

فرمول یک ایرانلوییس همیلتون قهرمان جهان شش دوره از رقابتهای فرمول یک که این روزها شایعات زیادی در مورد آینده وی در حال منتشر شدن است، همیلتون در پاسخ به همه این صحبت ها اعلام کرده است که هیچ ضرری وجود ندارد برای بررسی گزینه های پیش رو ولی فکر می کند که آنچه که در پشت درهای بسته اتفاق افتاده است باید محرمانه باقی بماند.

روزهای قبل روزنامه ایتالیایی لاگاتزتا دلو اسپورت خبری مبنی بر دیدار محرمانه و پیامک هایی از سمت لوییس همیلتون را با مقامات فراری را مدعی شد که همیلتون نسبت به تمام این صحبت ها اینگونه پاسخ داد:

خب، طبیعی است که هرچه که در پشت درب های بسته با هر همنشینی که شما انتخاب کرده اید اتفاق افتاده باشد، محرمانه باقی خواهد ماند. من فکر می کنم که برای سالهای خیلی خیلی زیادی با کسی ننشسته ام برای انتخاب گزینه های پیش رویم، به این خاطر که ما همیشه….در حال حرکت و تلاش در مسیری بودیم که ما را به اینجا کشاند.

راستش، من هنوز فکر می کنم که ما در آن مسیری هستیم(که برایش تلاش کردیم) و فکر می کنم خیلی احتمال کمی وجود دارد که از آن دور شویم، اما فکر می کنم هیچ ضرری در آن نیست… من می دانم که حتی توتو هم الان در حال انتخاب بهترین گزینه برای خودش است و می خواهد بهترین انتخاب ممکن را برای خود و خانواده اش کند.

بنابراین من منتظر می مانم تا ببینم او چه تصمیمی می گیرد.

من عاشق جایی هستم که هستم، قطعاً هیچگونه تصمیم گیری سریعی برای انجام کار دیگری نیست، اما مطمئناً فکر می کنم که ببینم چه چیزی برای من به عنوان یک انتخاب عاقلانه می تواند در نظر گرفته شود…اگرکه این(انتخاب) می خواهد آخرین دوره حضور حرفه ای من (در فرمول یک) باشد.

در واقع من می خواهم به بردن و پیروز شدنم ادامه دهم و می خواهم به رقابت کردن با این افراد(راننده ها) نیز ادامه دهم. واقعا نمی توانم بگویم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس