ثبت نام بیش از 130 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99


ثبت نام بیش از 130 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون 130 هزار و 737 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیش از 130 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ گفت: ثبت نام برای شرکت در این آزمون و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر شروع شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ ادامه دارد.

او افزود: تمامی متقاضیان ورود به دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته در کلیه رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد ضرورت دارد در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند. کلیه داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند حداکثر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ آذر فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در مهلت تمدید شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی در ادامه افزود: تا ساعت ۹ صبح امروز تعداد ۱۳۰ هزار و ۷۳۷ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور تأکید کرد: کلیه متقاضیان شرکت در این آزمون باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و دانلود دفترچه مربوطه شرایط و ضوابط موجود را مطالعه و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سوالات دانشجویی را در میز دانشگاه مطرح کنید

او تصریح کرد: این آزمون در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین ۹۹ برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه این آزمون از روز دوشنبه ۲۵ فروردین بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تا روز پنجشنبه ۲۷ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا