بارش برف در محورهای خراسان شمالی


بارش برف در محورهای خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- بارش برف در محورهای خراسان شمالی، بویژه مناطق کوهستانی سبب لغزندگی سطح جاده‌های این مناطق و کندی تردد خودروها شده است.  

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون بارش برف در محور غربی استان در مسیر بجنورد - جنگل گلستان گزارش که موجب لغزندگی مسیر شده و از این رو به رانندگان توصیه می شود با احتیاط بیشتری برانند.

سرگرد محمد عمارلو اظهار داشت: اکنون مه غلیظ در گردنه های استان از جمله گردنه امین الله در مسیر بجنورد - آشخانه، گردنه جوزک در مسیر بجنورد - جنگل گلستان و گردنه اسدلی در محور بجنورد -اسفراین، سبب کاهش دید افقی و البته کندی تردد خودروها شده است.

وی با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس از دیروز گفت: نیروهای پلیس راه و راهداران، برای خدمات رسانی به مسافران آمادگی دارند، اما از رانندگان عبوری از محورهای کوهستانی انتظار می رود تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی افزود: بارش باران هم از محورهای مختلف استان گزارش شده است که از رانندگان درخواست می شود به علت لغزندگی سطح جاده، جانب احتیاط را رعایت کنند.

اکنون ترافیک در جاده های خراسان شمالی روان است و مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد.

هواشناسی خراسان شمالی تا صبح جمعه، کاهش چهار درجه ای دمای هوا را پیش بینی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟