فریاد خشمگینانه رونالدو بر سر جیمی جامپ +تصاویر


پس از سوت پایان این دیدار یک هوادار حاضر در ورزشگاه که خود را به داخل زمین رسانده بود از پشت به رونالدو نزدیک شد و در تلاش برای سلفی گرفتن با ستاره بزرگ پرتغالی، گردن او را گرفت.

صراط:

کریستیانو رونالدو شب گذشته با یک هوادار که قصد عکس انداختن با او را داشت درگیر شد.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم یوونتوس که با گلزنی خود پایه گذار برتری 2-0 تیمش در زمین لورکوزن بود،پس از پایان مسابقه با یک جیمی جامپ که برای عکس انداختن با او وارد زمین مسابقه شد درگیر شد.

فریاد خشمگینانه رونالدو بر سر جیمی جامپ +تصاویر

فریاد خشمگینانه رونالدو بر سر جیمی جامپ +تصاویر

.به گزارش خبرآنلاین پس از سوت پایان این دیدار یک هوادار حاضر در ورزشگاه که خود را به داخل زمین رسانده بود از پشت به رونالدو نزدیک شد و در تلاش برای سلفی گرفتن با ستاره بزرگ پرتغالی، گردن او را گرفت. بلافاصله یکی از مامورین امنیتی ورزشگاه به صحنه رسید و جیمی جامپ را از رونالدو دور کرد ولی رونالدو بعد از این صحنه گردن خود را گرفته بود و به نظر می‌رسید گردنش از حرکت آن هوادار آسیب دیده است.

رونالدو که از این اتفاق به شدت عصبانی شده بود بر سر جیمی جامپی که مامورین امنیتی در حال دور کردنش بودند فریاد زد "عقلت را از دست داده‌ای؟"

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!