طرح زمستانی آغاز شد


طرح زمستانی آغاز شد

فرمانده‌ انتظامی استان زنجان گفت: طرح زمستانی پلیس در کشور آغاز شده و تا 20 اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد و پس از اتمام طرح مذکور، طرح نوروزی شروع می‌شود.

سردار رحیم جهانبخش صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانی در ارتباط با بازوهای اجرایی طرح رزمایش زمستانی، اظهار کرد: بازوهای اجرایی طرح زمستانی در حقیقت مجموعه پلیس‌راه، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس، هلال‌احمر، امدادخودرو، سپاه و بسیج هستند.

وی بیان‌ کرد: اجرا و عملیاتی کردن طرح رزمایش زمستانی در سال‌جاری را کاهش‌ دادن میزان تلفات جاده‌ای، کاهش تصادفات منجر به‌ فوت، همچنین کمک و رفع مشکلات در راه ماندگان، کاهش آسیب‌ها، در نهایت رضایت مردم فهیم و به دنبال کسب موارد ذکر شده، رضایت خداوند متعال را در پی‌ دارد.

این مسئول در خصوص اجزا و عوامل موثر در طرح رزمایش زمستانی سال‌جاری، اظهار کرد: طرح حاضر مشمول تعداد ۶۵ اکیپ آموزش‌دیده، ۵۲ پایگاه و اکیپ مجهز و اورژانس، حدود ۲۸ راهدارخانه با ۲۵ اکیپ خودرو و در نهایت تعداد ۲۹ پایگاه آتش‌نشانی در طرح رزمایش زمستانی وجود دارند و همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم خود را در این زمینه داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امید است که با اجرا و پیاده‌سازی طرح رزمایش زمستانی تا ۲۰ یا ۲۱ اسفندماه سال‌جاری با شور و نشاط اعلام شود که صدمات و تلفات شهروندان به حداقل ممکن کاهش یافته و کمترین میزان آسیب‌ها نسبت به ادوار مشابه سنوات پیش در این استان وجود داشته باشد تا رضایت‌خاطر همه شهروندان استان زنجان فراهم شود.

طرح زمستانی آغاز شد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...