نیروهای مسلح؛ امین مردم هستند


فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده کل ارتش: بر اساس نظر سنجی ها، نیرو‌های مسلح امین و مورد اعتماد مردم هستند.

نیروهای مسلح؛ امین مردم هستندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صبح امروز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در ستاد ناجا دیدار و گفتگو کرد.
سردار اشتری در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده ارتش در ستاد ناجا، افزود: تعمیق تعامل و هماهنگی‌ها باعث تقویت نیرو‌های مسلح می‌شود و قطعا تحقق این مهم، مورد رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.
وی با اشاره به ماموریت‌های گسترده نیروی انتظامی، افزود: در آخرین دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند با توجه به حضور شما در عرصه‌های مختلف جامعه بایستی این حضور "فعال" و "مثمر ثمر" باشد.
فرمانده نیروی انتظامی به ارائه ۳۰ هزار خدمت از سوی پلیس به مردم اشاره و بیان کرد: پاسگاه‌ها به عنوان کوچکترین واحد انتظامی در دور افتاده‌ترین مناطق کشور به عنوان نماینده حاکمیت محسوب شده که علاوه بر ماموریت ذاتی خود یعنی ایجاد نظم و امنیت، خدمات بسیار دیگری به شهروندان ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این حوادث با آمادگی کامل حضور داشت؛ اغتشاش‌های اخیر متفاوت از گذشته و به صورت پراکنده بود که بحمدالله و به یاری خداوند مدیریت شد که جا دارد از همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی خصوصا ارتش تقدیر کنم.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در کنار حوادث تلخ اخیر ما ماموریت‌های بسیار شیرین و خوبی هم داشتیم که برای بنده و تک تک همکاران فراموش نشدنی است.
وی گفت: در ماموریت اربعین اگرچه به صورت شبانه روزی در مرز‌ها مستقر بودیم، اما این ماموریت معنوی باعث تقویت روحیه همه سبزپوشان شد و ان‌شاء‌الله عملکردمان مورد رضایت خداوند و آقا اباعبدالله الحسین (ع) نیز قرار گیرد.
سردار اشتری با اشاره به حضور نیرو‌های ارتش در ماموریت و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع)، ادامه داد: حضور برادران عزیز ارتشی در ماموریت اربعین بسیار ملموس و اثر بخش بود.
فرمانده نیروی انتظامی، ادامه داد: ماموریت‌های پلیس تنوع و گستردگی زیادی دارد. خداوند را به پاس توفیق خدمت به این مردم شریف شاکریم.
وی گفت: طبق آخرین نظرسنجی‌ها، نیرو‌های مسلح "امین" و مورد "اعتماد" مردم هستند و جایگاه خوبی میان آن‌ها دارند که در این بین، نیروی انتظامی رتبه دوم از نظر اعتماد و رضایت عمومی را در بین سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها دارد.
سردار اشتری افزود: خداوند را به برکت وجود ولایت و رهبری حکیم و فرزانه شاکریم و امید است سربازی لایق و شایسته در رکاب ولایت باشیم.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش و فرماندهان نیرو‌های هوایی، دریایی، پدافند هوایی و رئیس مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار سرلشکر موسوی را همراهی می‌کردند.

امیر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
نیروی انتظامی، نماد امنیت کشور
فرمانده کل ارتش، گفت: از فرمانده و مجموعه نیروی انتظامی در مدیریت مقتدرانه و هوشمندانه در کنترل نا آرامی‌های اخیر تشکر می‌کنم.
وی افزود: اگر می‌شد حجم توطئه‌ها و طراحی‌های خبیثانه دشمنان را که برای برهم زدن امنیت کشور برنامه ریزی شده برای مردم بازگو و تشریح کنیم، شبانه روز باید شاکر خداوند و قدردان نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی باشیم.
سرلشکر موسوی ادامه داد: به هر قیمتی پای نظام، ولایت و انقلاب هستیم. با وجود دشمنی استکبار، آن‌ها نتوانستند به ما گزندی بزنند و اگر در درون کشور وحدت و انسجام وجود داشته باشد و خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه بزنند.
وی گفت: دشمنان انقلاب سال هاست که در حال برنامه ریزی هستند و با صرف هزینه‌های گزاف سعی دارند امنیت ایران را خدشه دار کرده و کشور عزیزمان را به یکی از مناطق بی ثبات منطقه تبدیل کنند.
سرلشکر موسوی خطاب به سردار حسین اشتری گفت: خداوند به شما لطف کرده که پرچمدار نایب امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور هستید، بنده به عنوان یک شهروند و همکار به شما و مجموعه نیروی انتظامی، خدا قوت می‌گویم.
فرمانده کل ارتش افزود: نیروی انتظامی حسب وظایف ذاتی خود ممکن است محدودیت‌هایی ایجاد کند و یا اقداماتی داشته باشد که خوشایند عموم نباشد، اما تمام اقدامات پلیس در راستای تامین امنیت و آسایش مردم است.
سرلشکر موسوی گفت: ارتش با تمام توان از نیروی انتظامی حمایت کرده و پشتیبان آن به منظور تسهیل ماموریت‌های ناجا انجام خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»