نوکیا سی 1 معرفی شد؛ گوشی ارزان قیمت نوکیا با اندروید 9 گو


نوکیا سی 1 معرفی شد؛ گوشی ارزان قیمت نوکیا با اندروید 9 گو

نوکیا گوشی ارزان قیمت و جدید خود بر پایه اندروید 9 گو را برای بازارهای نوظهور با نام نوکیا سی 1 (Nokia C1) معرفی کرد که در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید. گوشی ارزان قیمت نوکیا سی 1 رسما معرفی شد. این گوشی قرار است در کنیا تنها با قیمت... نوشته نوکیا سی 1 معرفی شد؛ گوشی ارزان قیمت نوکیا با اندروید 9 گو اولین بار در گجت...

نوکیا گوشی ارزان قیمت و جدید خود بر پایه اندروید 9 گو را برای بازارهای نوظهور با نام نوکیا سی 1 (Nokia C1) معرفی کرد که در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید.

گوشی ارزان قیمت نوکیا سی 1 رسما معرفی شد. این گوشی قرار است در کنیا تنها با قیمت 59 دلار به بازار عرضه شود و مشخصات آن چندان تفاوتی با نوکیا 1 پلاس ندارد. این گوشی در نیجریه و کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

نوکیا سی 1 مجهز به یک نمایشگر 5.45 اینچ با وضوح 480 در 960 پیکسل است. این نمایشگر از پنل IPS استفاده می‌کند که باعث می‌شود زوایای دید بهتری نسبت به نمایشگرهای TFT معمول داشته باشید. صفحه نمایش سی 1 دارای شیشه تقویت‌شده است که از نمایشگر دستگاه در مقابل خراش محافظت می‌کند.

نوکیا سی 1 معرفی شد؛ گوشی ارزان قیمت نوکیا با اندروید 9 گونوکیا سی 1 معرفی شد؛ گوشی ارزان قیمت نوکیا با اندروید 9 گو

دوربین سلفی دستگاه دارای حسگر 5 مگاپیکسلی است و به یک فلش LED نیز مجهز شده است که در شرایط نوری ضعیف نیز برای ثبت تصاویر به کمکتان می‌آید. دوربین پشتی دستگاه هم دارای حسگر 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED است.

یک تراشه با پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتز به همراه 1 گیگابایت حافظه رم مجموعه سخت‌افزاری نوکیا C1 را تشکیل می‌دهد. البته نوکیا در مورد حافظه داخلی سخاوتمندانه عمل کرده و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای گوشی ارزان قیمت جدید خود در نظر گرفته است. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه جانبی تا 64 گیگابایت وجود دارد.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف نوکیا C1 عدم پشتیبانی آن از شبکه نسل چهارم است. شبکه 3G و وای فای تنها گزینه‌ کاربران برای اتصال به اینترنت است. یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر وظیفه تأمین انرژی نوکیا سی 1 را به عهده دارد که از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز وجود دارد، اما خبری از هندزفری درون جعبه نیست.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان