مجتمع تجاری کسا تهران


یکی از مراکز خرید یا همان پاساژهای متعددی که در تهران است مجتمع تجاری کسا می باشد که در شرق تهران در محله پیروزی واقع شده است .این پاساژ پنج طبقه و 600 واحد تجاری دارد. در ورودی این مرکز خرید، آبمیوه و اسنک می‌فروشند که هم از بیرون پاساژ هم از داخل به آن […] نوشته مجتمع تجاری کسا تهران اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی ایران - سیری...

یکی از مراکز خرید یا همان پاساژهای متعددی که در تهران است مجتمع تجاری کسا می باشد که در شرق تهران در محله پیروزی واقع شده است .این پاساژ پنج طبقه و ۶۰۰ واحد تجاری دارد. در ورودی این مرکز خرید، آبمیوه و اسنک می‌فروشند که هم از بیرون پاساژ هم از داخل به آن دسترسی دارید و داخل پاساژ برای نشستن جاهایی هست.در طبقه همکف پاساژ روسری، کیف، لباس راحتی، لباس مجلسی، مانتو، لباس بچگانه، کفش و کتانی، چادر و مقنعه، لباس مردانه، عطر و اسپری و لوازم آرایشی‌بهداشتی فروخته می‌شود. در این مجتمع خودپردازهایی برای راحتی مشتریان در نظر گرفته شده است. به‌تازگی نزدیکی یکی از در‌های ورودی، غرفه فروش کتاب با تخفیف ۵۰درصدی مشغول به کار شده است.

مجتمع تجاری کسا تهرانمجتمع تجاری کسا تهران

طبقه زیر همکف بیشتر مختص فروش طلاست اما مرکز آموزش سیاه قلم و طلاسازی و مغازه‌های فروش موبایل، قاب، هدفون، گلس و تجهیزات جانبی، لباس بچگانه و مردانه و زنانه، وسایل تزیینی و کادویی هم در این طبقه قرار دارند. «کافه باران» هم در این طبقه است؛ این کافه نوشیدنی و چای و قهوه و میان‌وعده دارد و ساعت کارش از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.در طبقه اول لباس راحتی، مانتو، لباس مجلسی، لباس بچگانه، روسری، عطر، لوازم خانه مانند اتو و سشوار و کالای خواب فروخته می‌شود. این طبقه فروشگاه ساعت دارد و خدماتی مانند دوخت سفارشی انواع لباس زنانه و مردانه و بچگانه و فروش و تعمیر موبایل در آن ارایه می‌شوند. مغازه‌های فروش کاکتوس طبیعی ایرانی و خارجی و بدلیجات و غرفه فروش خوراکی‌هایی مثل پاستیل، آبمیوه، شیک، ذرت و اسنک هم در این طبقه هستند.

مجتمع تجاری کسا تهرانمجتمع تجاری کسا تهران

طبقه دوم به فروش مانتو، روسری، چادر، لباس مجلسی، لباس مردانه، لوازم آرایشی و بدلیجات، لباس بچگانه، جوراب و فروش و تعمیر ساعت اختصاص دارد. دو مغازه شکلات‌فروشی هم در این طبقه قرار دارند. یکی از آن‌ها «کیش کوچولو» و دیگری «شوکوپلاس» است که اسنیکرز، نوتلا و داماک پسته‌ای می‌فروشد.در طبقه‌ی سوم با مغازه‌ای جذاب به‌نام «شلخته» روبه‌رو می‌شوید. انواع کادویی، عروسک، شکلات‌های جذاب و خوشمزه و پاستیل را در این مغازه پیدا می‌کنید.در این طبقه چیزهای بسیاری پیدا می‌کنید؛ مانتو، لباس راحتی، لباس بچگانه، لوازم آرایشی‌بهداشتی، شلوار، اکستنشن غزال، چاپ عکس و نوشته دلخواه (روی لیوان سرامیکی و حرارتی، تیشرت، کوسن، پازل، جاسوییچی، بشقاب، قاب گوشی، پرچم، شاسی)، وسایل کادویی، محصولاتی با روکش طلا مانند تابلو و گردنبند، اسباب‌بازی، هدیه‌سرای بیتا، خیاطی باران، انار گالری که مختص دکوری‌های سنتی است، غرفه طب سنتی (چای و روغن و…)، بدلیجات، عطاری سلامت، اسپری و ادکلن.

طبقه بعدی بورس انواع کیف و کفش است. در این طبقه مکانی به‌نام پیتزا لاکچری هم قرار دارد تا اگر خواستید، چیزی میل کنید.این مجتمع تجاری به آسانسور و پله خروج اضطراری مجهز است و به‌تازگی در طبقه همکف برای کودکان سرگرمی‌هایی مانند ماشین سکه‌ای در نظر گرفته شده است. تنها نکته منفی این مجتمع نداشتن پارکینگ است.

مجتمع تجاری کسا تهرانمجتمع تجاری کسا تهران

«مترو موبایل» و مرکز خرید «مترو مال» و «جانبو» کنار پاساژ کسا قرار دارند. همان‌طور که از اسم «مترو موبایل» پیداست، به موبایل و وسایل جانبی آن مربوط است. «مترو مال» هم پر از مغازه‌های کوچک است که برای گشتی چنددقیقه‌ای قبل از سوارشدن به مترو مناسب است. مغازه شکلات‌فروشی بزرگی در «مترو مال» هست که جذابیت خاصی دارد.

نحوه دسترسی

به‌علت نداشتن پارکینگ و سخت پیداشدن جای پارک، رفتن به این مجتمع با خودروی شخصی پیشنهاد نمی‌شود. پس بهتر است از خط اتوبوس کوکاکولا یا متروی نبرد استفاده کنید و بی‌دردسر از خرید خود لذت ببرید.
آدرس :تهران، خیابان پیروزی، چهارراه کوکاکولا، جنب مترو نبرد
ساعت کاری:شنبه تا جمعه ۹ صبح تا ۱۰ شب
تلفن:۳۳۳۶۶۳۲۴

مجتمع تجاری کسا تهرانمجتمع تجاری کسا تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی