استخر شنای شهر بلداجی شهرستان بروجن بهره‌برداری شد


استخر شنای شهر بلداجی شهرستان بروجن بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- استخر شنای شهر بلداجی شهرستتان بروجن چهارمحال و بختیاری پس از 12 سال روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از این طرح ورزشی اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها به کار گرفته و امید است با امکانات و اعتبارات محدودی که وجود دارد، بتوان در تکمیل سایر طرح‌های نیمه‌تمام استان نیز گام برداریم.

اقبال عباسی در ادامه با اشاره به چالش‌ها و مشکلات استان اشاره کرد و افزود: بی‌شک اگر همدلی و وحدت لازم در استان نبود این چالش‌ها به خوبی مدیریت نمی‌شد و می‌توانست برای استان مشکل‌آفرین شود.

وی همراهی مردم با دولت را عامل مهمی در پیشبرد برنامه‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: مردم استان همواره در درک مسائل کشور و همراهی به مسئولان حضور موثری داشته‌اند که قدردان این همراهی آنها هستیم و در خدمات‌رسانی به آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

استخر شنای شهر بلداجی شهرستان بروجن بهره‌برداری شد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: عملیات اجرایی استخر شنای شهر بلداجی با مساحت یک هزار و ۸۵۰ مترمربع از سال ۱۳۸۶ آغاز شد و با اختصاص هزینه‌ای افزون بر۴۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسیده است.

حمید کریمی یادآور شد: توسعه زیرساختهای ورزشی در تمامی شهرستانهای این استان باعث افزایش سرانه ورزشی می شود و شهرستانهای استان از استعدادهای خوبی در رشته ‌های مختلف برخوردارند.

به گزارش ایرنا، شهر بلداجی در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر بروجن و ۶۵ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا