با ویزای skilled Trade کانادا به ایده آل های زندگی تان برسید


با ویزای skilled Trade کانادا به ایده آل های زندگی تان برسید

شاید شما هم مانند هزاران فردی که از ایده آل های زندگی خود آلبومی دارند، باشید؛ از دانشگاه گرفته تا برند لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنیم و حتی خانه ای که در آن زندگی می کنیم، همه و همه فاکتور هایی هستند که به میزان درآمد ماهیانه ی ما بستگی دارند. شاید در ذهن خود، هزاران راه و روش برای افزایش میزان درآمد ماهیانه داشته باشیم اما عوامل زیادی...

یکی از کشور هایی که در یک دهه ی اخیر مورد توجه بسیاری از افراد و ایرانیان برای مهاجرت قرار گرفته است، کانادا می باشد. این کشور هم از نظر وضعیت معیشت و هم تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

شاید شما هم مانند هزاران فردی که از ایده آل های زندگی خود آلبومی دارند، باشید؛ از دانشگاه گرفته تا برند لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنیم و حتی خانه ای که در آن زندگی می کنیم، همه و همه فاکتور هایی هستند که به میزان درآمد ماهیانه ی ما بستگی دارند. شاید در ذهن خود، هزاران راه و روش برای افزایش میزان درآمد ماهیانه داشته باشیم اما عوامل زیادی که شاید ما نقشی در آن ها نداریم، در این امر دخیل باشند. به طور قطع می توان گفت یکی از این روش ها، مهاجرت به جایی است که ما را در رسیدن به آرزوهای مان یاری کند. اما باید گفت کشوری که برای مهاجرت انتخاب می کنیم شاید مهم ترین انتخاب زندگی مان باشد.

یکی از کشور هایی که در یک دهه ی اخیر مورد توجه بسیاری از افراد و ایرانیان برای مهاجرت قرار گرفته است، کانادا می باشد. این کشور هم از نظر وضعیت معیشت و هم تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است. پس اگر به دنبال میزان درآمد بالایی هستید و انتخاب شما برای مهاجرت، کشور کانادا است، همین حالا اقدام کنید. این که چطور و چگونه این کار را انجام دهید را ما به شما می گوییم. خواندن این مطلب را از دست ندهید.

چرا مهاجرت به کانادا انتخاب اول همه ماست؟

اگر سن تان قد بدهد و گذشته ها را بخاطر بیاورید، تا چندین سال قبل تنها درصورتی که درآمد بالا یا سرمایه زیادی داشتید به شما توصیه می شد به کانادا مهاجرت کنید زیرا این کشور دارای سطح بالایی از کیفیت برای زندگی بوده البته هنوزم هست، شاید پرداخت حقوق آن نسبت به آمریکا و انگلستان پایین تر بود اما امروزه با افزایش حقوق ها و بالا رفتن ارزش ارز این کشور، متوسط دستمزد روزانه آن بالاتر از آمریکا و انگلستان شده و دیگر دغدغه ای از لحاظ درآمدی نخواهید داشت.

رویای کار و زندگی در کانادا فکر بسیاری از مردم را مشغول کرده، زیرا آن ها و خصوصا افراد حرفه ای تر به خوبی می دانند که این کشور فرصت های زیادی را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت های شغلی هر فرد، مقابل شان قرار می دهد. در حقیقت اقامت دائم و ساختن زندگی ایده آل، کار و تحصیل بدون دغدغه در کانادا از جمله مواردیست که به راحتی برای افراد خارجی نیز امکان پذیر است. به طور کلی در انتخاب کانادا برای ساخت یک زندگی جدید همراه با آرامش، ثانیه تعلل نکنید.

کانادا، از نظر استاندارد زندگی سازمان ملل، یکی از بهترین کشور ها برای زندگی انتخاب شده است و طی آمار اخیر مهاجر پذیر ترین کشور دنیاست و از همه ی کشور ها مهاجر می پذیرد و دولت کانادا قصد دارد سالانه بیش از 200 هزار مهاجر جذب نماید. نرخ رشد جمعیت در کانادا به شدت پایین است و دولت فدرال کانادا به دنبال نیرو های متخصص و حرفه ای است تا بتواند بیش از گذشته اقتصاد خود را رونق بخشد. این خبر خوبی برای افرادی است که می خواهند با تکیه بر مهارت ها و تخصص هایشان، اقامت کانادا را به دست آورند و از زندگی در این کشور مرفه لذت ببرند.

دلایل اصلی برای مهاجرت به کانادا به طور خلاصه عبارتند از:

امکان مهاجرت با تمامی اعضای خانواده. امکان تحصیل و درمان رایگان. امکان مهاجرت کارگران ماهر و نیز سرمایه گذاران به این کشور. فرصت های شغلی فراوان در زمینه فناوری اطلاعات و برنامه نویسی. امکان دریافت پاسپورت کانادا و بهره مندی از حقوق شهروندی در این کشور پس از سه سال زندگی و داشتن اقامت دائم در کانادا. امکان مهاجرت برای متقاضیان دو ملیتی. بهره مندی از امکانات رفاهی دولتی از جمله تسهیلات درمانی رایگان، تحصیل رایگان، بیمه سالمندان، بیمه بیکاری و غیره. قوانین و مقررات مناسب برای راه اندازی کسب و کار های شخصی. دسترسی به بازار آمریکا و مکزیک. بهترین کشور برای زندگی به تایید سازمان ملل.

آیا تا به حال نام skilled Trade کانادا به گوش تان خورده؟

با ویزای skilled Trade کانادا به ایده آل های زندگی تان برسید

ویزای مهاجرتی skilled Trade یکی از چند روش مهاجرتی به کشور کانادا است. این ویزا به آن دسته از افرادی اعطا می شود که مهارت و دانش منحصر به فردی در زمینه و موضوع خاصی دارند که معمولا در دانشگاه ها و مدارس فنی و حرفه ای فرا گرفته اند. این ویزا شامل حوزه های مختلفی می شود، مانند ساخت و تولید، فناوری اطلاعات، انرژی و بخش سلامت و درمان، اما معمولا این ویزا را در دسته های زیر طبقه بندی می کنند:

ویزای skilled Trade صنعتی: شامل مشاغلی مانند جوشکار، مکانیک، ماشین کار، سازندگان ابزار های صنعتی، برنامه نویس ها می شود. ویزای skilled Trade ساختمانی: شامل مشاغلی مانند برق کار، لوله کش، لوله کش گاز، نجار، آجر چین، تکنسین است. ویزای skilled Trade خدماتی: پرستاران، مدد کاران، نیرو های خدماتی، درمان گر ها و تکنسین های خدماتی را شامل می شود.

نکته ی بسیار مهم این است که این برنامه مهاجرتی نیز مانند دیگر روش های مهاجرتی کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری انجام می شود و متقاضیان آن باید در یکی از عناوین شغلی موجود در لیست مشاغل اعلام شده، سابقه و تجربه کاری داشته باشند. مهاجرین خارجی می توانند ضمن استفاده از مهارت های فنی خود، از شانس حضور در یک کشور پیشرفته با سطح زندگی بالا، نیز بهره مند شوند و در نهایت بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت راهی برای دریافت ویزای skilled Trade کانادا

درصورتی که تمام شرایط دریافت ویزای skilled Trade کانادا را دارید اما نمی دانید چطور و چگونه اقدام کنید، نگرانی به خود راه ندهید. وکلا و مشاوران مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران و حق و عدالت آماده هستند تا با در دست داشتن اطلاعات به روز در این زمینه و استفاده از مهارت های بی نظیر خود، شما را در این مسیر راهنمایی و همراهی کنند. وکلا و مشاوران ما در کمترین زمان ممکن علاوه بر حفظ سرمایه و وقت تان، امور مرتبط برا دریافت ویزا را انجام داده و شما را راهی سرزمین فرصت های بی پایان یعنی کانادا می کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « parsicanada.com » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد