مشکل 2 واحد صنعتی آذربایجان‌غربی با حمایت قضایی حل شد


مشکل 2 واحد صنعتی آذربایجان‌غربی با حمایت قضایی حل شد

ارومیه- ایرنا- رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: مشکل 2 واحد صنعتی در استان با هدف ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم، در چهاردهمین جلسه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان حل شد.

علی اکبر گروسی روز پنج‌شنبه در این جلسه به همکاری بانک‌ها در زمینه حل مشکلات این ۲ واحد صنعتی اشاره کرد و افزود: پس از بررسی‌های لازم و پیشنهادهای اعضا، راهکار حل مشکلات کارخانه آجر سفال گرگین چایپاره و شرکت بیدان شهد سلماس ارایه شد.

وی ادامه داد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همت مسوولان استانی و مردم را می‌طلبد و همه باید در این تدبیر ملی عزم راسخ داشته باشند تا بتوان اقتصاد استان و کشور را پویا و زنده نگاه‌داشت.

وی اظهار داشت: برای ایجاد توسعه اقتصادی، رفع بیکاری، ایجاد اشتغال، برون‌رفت از رکود و بهبود وضعیت معیشتی مردم آماده همکاری بیشتر با بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران هستیم.

وی بیان کرد: ابعاد اقتصاد مقاومتی باید با گفتمان‌سازی در محیط‌های علمی و آموزشی و رسانه‌، فراگیر شود و همه با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همراه و هماهنگ باشند.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برای رسد اقتصاد استان در کنار حمایت از تولیدکنندگان باید حقوق مصرف‌کنندگان هم در اولویت قرار داده شود و تولیدکنندگان مکلف شوند تا کالاهایی باکیفیت و ارزش بالا تولید کنند.

گروسی گفت: با راه‌اندازی این ستاد در دادگستری‌های سراسر کشور نتایج بسیار مؤثری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با نظارت دستگاه قضائی حاصل خواهد شد.

این جلسه با حضور رییس‌کل دادگستری استان، اعضای ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مدیران و مالکان کارخانه آجر سفال گرگین چایپاره، شرکت بیدان شهد سلماس، نمایندگان بانک‌های صنعت‌ومعدن و کشاورزی تشکیل شد.

تاکنون ۳۲ پرونده در جلسات این ستاد مورد رسیدگی قرار گرفته و ۴۲ مصوبه ثبت شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس