نصب صندوق مکانیزه فروش در 65 درصد مطب پزشکان آذربایجان‌غربی


نصب صندوق مکانیزه فروش در 65 درصد مطب پزشکان آذربایجان‌غربی

ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: صندوق مکانیزه فروش در 65 درصد مطب پزشکان استان نصب شده که رقم قابل توجهی نسبت به میانگین کشوری است.

حسن کوماسی روز پنج‌شنبه در جمع مدیران امور مالیاتی شهرستان خوی افزود: این میزان با وجود مقاومت و مخالفت صورت گرفته در آذربایجان‌غربی محقق شده و روند نصب همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: صندوق مکانیزه فروش تنها یکی از ابزارها برای کنترل پرداخت مالیات بوده و ابزارهای دیگری هم در این زمینه وجود دارد تا همه مکلف به پرداخت مالیات باشند.

وی بیان کرد: در صورت تمکین‌نکردن به قانون در این خصوص، علاوه بر اخذ مالیات، مودی جریمه می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی از وصول هفت هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال مالیات در استان طی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال همچنین یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در استان وصول و بین ۴۷ شهرداری و ۲ هزار دهیاری و روستاهای بدون دهیاری برای اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاها توزیع شده است.

به گزارش ایرنا براساس توافق سازمان نظام پزشکی و سازمان امور مالیاتی استفاده از کارتخوان برای افرادی که در حرفه پزشکی مشغول فعالیت هستند، الزامی است ولی برخی پزشکان به دلایل متعددی از جمله درآمدهای قابل توجه از استفاده کارتخوان در مطب های خود امتناع می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری