شورای امنیت ملی تشکیلات اداری اش را 50% کاهش می دهد


شورای امنیت ملی تشکیلات اداری اش را 50% کاهش می دهد

دفتر شورای امنیت ملی می گوید که آین اداره تصمیم گرفته است که تشکیلات اداری این دفتر را تا پنجا درصد کاهش دهد. دفتر شورای امنیت ملی در یک اعلامیه ای گفته است که حمدالله محب، مشاور امنیت ملی، عصر روز گذشته در دیدار با مسئولین ارشد دفتر شورای امنیت ملی، از شماری از همکاران این دفتر که دورۀ مأموریت شان به پایان رسیده، ستایش کرده است. این...

شورای امنیت ملی تشکیلات اداری اش را 50% کاهش می دهد

دفتر شورای امنیت ملی می گوید که آین اداره تصمیم گرفته است که تشکیلات اداری این دفتر را تا پنجا درصد کاهش دهد.

دفتر شورای امنیت ملی در یک اعلامیه ای گفته است که حمدالله محب، مشاور امنیت ملی، عصر روز گذشته در دیدار با مسئولین ارشد دفتر شورای امنیت ملی، از شماری از همکاران این دفتر که دورۀ مأموریت شان به پایان رسیده، ستایش کرده است.

این اعلامیه می افزاید: “مشاور امنیت ملی هدف از کاهش در تشکیلات دفتر شورای امنیت ملی را بهبود امور کاری، استفاده مؤثر از ظرفیت ها و کادرها، حمایت و تقویت سکتور امنیتی و دفاعی، رسیدن به خودکفایی لازم و افزایش سرعت و قوت عمل در سکتور امنیتی دانست.”

این اعلامیه همچنان می افزاید که در لیست افراد اخراج شده از شورای امنیت ملی ولی منور معاون ارتباطات استراتیژیک، عتیق الله نوشیر معاون پالیسی و روابط بین الملل، و شاکر مرادی مشاور این دفتر نیز دیده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا