روند کاهشی شمار مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان


روند کاهشی شمار مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: شمار مقرری بگیران بیمه بیکاری این استان در سال 93 پنج هزارو 500 نفر بود که این رقم در سال جاری به 3 هزار و 300 نفر کاهش پیدا کرده است.

مسعود علیاری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری مشترک بیمه و درمان تامین اجتماعی استان زنجان که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، افزود: افزایش منافع، کاهش مصارف و اصلاح و بهبود خدمات سه راهبرد مهم تامین اجتماعی در بخش بیمه‌ای در استان زنجان است.
وی ادامه داد: در هشت ماهه سال جاری وصولی ها در استان هفت درصد رشد داشته است که این روند تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.
علیاری افزود: در حوزه اجراییات نیز ۱۲۵ درصد افزایش وصولی محقق شده است که انتظار می رود این میزان تا پایان سال به رشد ۱۵۰ درصد نسبت به سال گذشته برسد.
مدیرعامل تامین اجتماعی استان زنجان به پایش بیمه شدگان حمایتی در این استان اشاره کرد و گفت: با پایش های انجام شده به منظور واقعی کردن بیمه شدگان کمک دولت دار، تعداد بیمه شدگان قالیبافی در استان از ۲۲ هزار نفر به ۷ هزار نفر کاهش پیدا کرده است و همچنین در بیمه کارگران ساختمانی نیز به تعداد ۶ هزار و ۶۲۰ مورد، بیمه افرادی که شرایط را نداشتند، لغو شد.
علیاری به توسعه ارائه خدمات الکترونیک در شعبه های تامین اجتماعی در استان اشاره کرد و افزود: در زمان حاضر در پنج شعبه از هفت شعبه موجود در استان، خدمات نوین به مخاطبان تامین اجتماعی ارائه می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه به بکارگیری بانوان در سمت های مدیریتی اشاره کرد و گفت: هم اکنون مدیر چهار مرکز از هشت مرکز درمانی در استان، از بانوان منصوب شده است.
دکتر علی محمدی با بیان اینکه هم اکنون ۲مرکز درمانی بستری و پنج مرکز درمانی سرپایی در استان فعال است، افزود: سال گذشته یک میلیون و ۶۰ هزار ویزیت سرپایی، ۲۱ هزار مورد بستری و ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد جراحی در مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان انجام شد.
وی اظهار داشت: استقرار نظام ارجاع داخلی، حذف دفترچه درمانی به عنوان اولین استان در کشور، ارتباط الکترونیک سیستم درمان مستقیم و غیر مستتقیم و استقرار ایزو در همه مراکز از جمله موفقیت های حوزه درمان در استان زنجان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟