راه ارتباطی 100 روستای شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد


راه ارتباطی 100 روستای شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ گفت: در بارش برف روز دوشنبه هفته جاری راه ارتباطی 100 روستای این شهرستان را مسدود شد، که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری بازگشایی شد.

هوشنگ مصطفوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حجم بالای برف که در ارتفاعات به بیش از یک و نیم متر می‌رسید و همچنین تجهیزات و امکانات موجود در شهرستان اولویت با بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان بود.

وی ادامه داد: پس از برف‌روبی گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان گروه‌های راهداری بر بازگشایی راه‌های روستایی متمرکز شدند و پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی هم اینک تمامی راه‌های روستایی این شهرستان باز است.

مصطفوی، تجهیزات برف‌روبی این شهرستان را ناکافی اعلام کرد و گفت: بسیاری از وسایل و امکانات برف‌روبی شهرستان فرسوده شده است و در مواقعی که با بارش سنگین برف مواجه می‌شویم، کافی نیست از همین رو نیازمند تجهیزات بیشتری نظیر بلدوزر و لودر هستیم.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی موج بارشی جدید از روز جمعه وارد شهرستان می‌شود و منجر به بارش برف و باران می‌شود که در این خصوص آمادگی لازم ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، ۷گروه راهداری، ۴ گروه هلال احمر و ۳ گروه شهرداری در مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ در بازگشایی محورهای ارتباطی و امدادرسانی به مردم فعال هستند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن