توزیع هدایای ویژه بین برخی اعضای شورای عالی استان‌ها در مهمانی حناچی


توزیع هدایای ویژه بین برخی اعضای شورای عالی استان‌ها در مهمانی حناچی

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها ادعای مهندسی در انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: متاسفانه شب گذشته برخی از اعضای شورای عالی استان‌ها شام را مهمان حناچی بودند که در پایان نیز به آنها هدایای ویژه‌ای داده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا احمدی نماینده مردم استان قم در شورای عالی استان‌ها و یکی از کاندیداهای تصاحب ریاست شورای عالی استان‌ها پس از پایان رای‌گیری برای انتخاب رئیس شوری عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات امروز به گونه‌ای برگزار شد که برخی دوستان آن را مهندسی و مدیریت کرده بودند.

وی تصریح کرد: اینگونه رفتارها شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست چرا که شب گذشته شاهد بودیم برخی اعضای شورای عالی استان‌ها شام را مهمان آقای حناچی شهردار تهران بودند و در واقع مهمانی ویژه‌ای برای برخی از اعضا در مجموعه اراضی عباس‌آباد گرفته شد.

نماینده مردم استان قم ادامه داد: همچنین در شب گذشته هدایایی از قبیل هارد کامپیوتر، کیف چرم نوین، ترمه و... به ارزش حدود 3.5 میلیون به مهمانان حاضر داده شده است و این سوال مطرح می‌شود چه لزومی دارد همزمان با شب انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها مهمانی ویژه‌ای از سوی شهردار تهران برگزار می‌شود و همه این موارد برای مهندسی و مدیریت انتخابات هیئت رئیسه بوده است.

احمدی همچنین با اشاره به عدم حضور سه نفر از نمایندگان مردم خوزستان در جلسه امروز شورای عالی استان‌ها گفت: در حالی که وزارت کشور حضور این 3 نفر نماینده را در جلسه شورای عالی استان‌ها قانونی اعلام کرده بود و آن را طی یک نامه به ریاست شورای عالی استان‌ها تاکید کرده بود، متاسفانه امروز از حضور آنها در جلسه ممانعت صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین وزارت کشور از ریاست شورای عالی استان‌ها خواسته بود که برگزاری انتخابات را به جلسه بعدی و با حضور تمام اعضای شورای عالی استان‌ها برگزار کند که متاسفانه ریاست عالی استان‌ها به هیچ کدام از این موارد اعتنایی نکرد و نهایتاً انتخابات را امروز بدون حضور این افراد و به صورت مهندسی شده انتخابات را برگزار کرد.

به گزارش تسنیم در جلسه امروز شورای عالی استان‌ها و در مرحله اول برای تصاحب ریاست شورای عالی استان‌ها علیرضا احمدی از قم و مرتضی الویری از تهران با همدیگر رقابت کردند که در مرحله نخست الویری 35 رای و احمدی 34 رای را کسب کردند و با توجه به قوانین مبنی بر این که رئیس باید اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد بار دیگر انتخابات کاندیداها برای تصاحب ریاست شورای عالی استان‌ها برگزار شد که در نوبت دوم الویری با کسب 40 رای و احمدی با 28 رای توانست به عنوان رئیس سال سوم شورای عالی استان‌ها در دوره پنجم انتخاب شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار