استقبال از طرح تلاوت نور در کانون شهید صمصام طور سیمرغ چشمگیر است


استقبال از طرح تلاوت نور در کانون شهید صمصام طور سیمرغ چشمگیر است

نیکجویان گفت: طرح تلاوت نور در کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور سیمرغ با استقبال خوب نمازگزاران و جوانان، روبرو شده است.

»محمود نیکجویان»، امروز (پنج شنبه 21 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های متعدد و محتوایی را، مد نظر قرار می دهد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ اظهار کرد: طرح تلاوت نور، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا با استقبال خوب نمازگزاران، جوانان و علاقه مندان کتاب ارزشمند قرآن که سراسر، عبرت و مفید برای تمام ابعاد زندگی است، روبرو شده است.

وی افزود: طرح تلاوت نور در این کانون اکنون به صفحه ۴۵۶ رسیده که با معنی و گاهی نیز همراه با تفسیر از سوی «حجت‌الاسلام قاسم روحانی فرد» ، امام جماعت کانون، اجرا می‌شود.

نیکجویان بیان کرد: تفسیر معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، بین نماز مغرب و عشا در شب های چهارشنبه یکی از فعالیت های تاثیرگذار و ارزشمند این کانون است.

وی ابراز کرد: خواندن زیارت عاشورا، شب های پنج شنبه هر هفته در این کانون، الفت و آشنایی بیشتر با حضرت امام حسین (علیه السلام) و ۷۲ تن از یاران باوفای آن حضرت و حماسه عظیم عاشورا را موجب شده تا اهداف والای شهدای کربلا همواره، مانا بماند.

نیکجویان گفت: برگزاری مراسم دعای ندبه، صبح جمعه هر هفته در این کانون، زمینه ساز آشنایی با حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ظهور آن حضرت را مهیا می سازد و وظیفه منتظران واقعی را به خوبی، تبیین می کند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس