جدال جذاب بالانشنین در گرگان و آبادان / کار نهچندان آسان مهرام در مشهد


رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود.

جدال جذاب بالانشنین در گرگان و آبادان / کار نهچندان آسان مهرام در مشهدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز شاهد برگزاری چند دیدار مهم و حساس است و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند، در مهم‌ترین بازی امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خانه میزبان پتروشیمی بندر امام است، این بازی بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال خواهد بود ، شاگردان مهران شاهین طبع و فرزاد کوهیان در یازده هفته گذشته تنها یک شکست را تجربه کرده اند و شرایط جالبی دارند، نکته جالب اینجاست که هر ۲ شکست برابر مهرام بوده است.

برنده این دیدار حساس و البته مهم می‌تواند جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند و شرایطش نسبت به دیگر رقبا بهتر شود. تقابل شاهین طبع و تیم سابق یعنی پتروشیمی هم از دیگر جذابیت‌های این دیدار خواهد بود.

پالایش نفت آبادان هم در دیگر دیدار مهم امروز با شیمیدر قم بازی می‌کند، شاگردان سامری هم تنها ۲ باخت دارند و با یک امتیاز کمتر نسبت به حریف امروزشان در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارند. مصاف جدال ۲ تیم با توجه به حضور ستارگان به خودی خود جذاب و دیدنی خواهد بود. برنده این بازی هم می‌تواند جایگاهش در جدول رده بندی را تثبیت کند.

تیم‌های بسکتبال ذوب آهن اصفهان و اکسون هم دیگر بازی هم زمان را برگزار می‌کنند، ۲ تیم در میانه‌های جدول حضور دارند و این روز‌ها به شرایط نسبتا خوبی زیده اند. تقابل شاگردان حاتمی و آبکناری می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امروزباشد.

شهرداری بندر عباس هم که ۲ هفته است نتایج خوبی می‌گیرد در این هفته میزبان تیم بسکتبال توفارقان آذر شهر است، شاگردان ویسی این روز‌ها بیش از همیشه به برد نیاز دارند، اما حریفشان حریف کمی نیست و شرایط خوبی دارد، شاگردان هنگامی در بندر عباس مدتی است که عملکرد خوبی داشتند و حریف آسانی برای نماینده آذر شهر نخواهد بود.

رعد پدافند هوایی شهرکرد و شورا شهرداری قزوین هم برگزار کننده دیگر دیدار امروز خواهند بود، این دیدار میان تیم‌های انتهای جدولی خواهد بود و قطعا یکی از بازی‌های دیدنی امروز است.

تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران هم امروز در تنها دیداری که به میزبانی پایتخت برگزار می‌شود میزبان مس کرمان است، شاگردان ایزد پناه تیم داوزدهم جدول رده بندی هستند و شاگردان کسایی پور هم در رتبه چهاردهم قرار دارند، این بازی هم یک دیدار انتهای جدولی خواهد بود و از بازی‌های جذاب امروز است.

تیم بسکتبال مهرام هم در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته در مشهد به مصاف آویژه صنعت پارسا می‌رود، شاگردان هاشمی تیم پنجم جدول رده بندی هستند و با توجه به رویارویی تیم‌های یالای جدول در این هفته شانس آن را دارند تا با برد در این بازی رتبه شان را ارتقا دهند.

تمام بازی‌های امروز از ساعت ۱۶ و به صورت هم زمان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نگاهی آمار به لیگ بسکتبال / بیشترین گل زده برای پتروشیمی

شکست دور از انتظار شاگردان هاشمی در بندرعباس/ پیروزی نزدیک آبی صنعت پارسا برابر اکسون

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانه

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403