راهداری در جاده‌های کرمانشاه آماده باش است


راهداری در جاده‌های کرمانشاه آماده باش است

کرمانشاه - ایرنا- ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش نیروها و امکانات راهداری در جاده‌های این استان خبر داد.

فریبرز کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمانشاه پس از بارش‌های اخیر افزود: اکنون تمام راه‌های ارتباطی استان باز و تردد در آن جریان دارد.

وی درباره محورهای دارای مه گرفتگی نیز گفت: در محور ماهیدشت - اسلام آباد (محدوده کریم حاصله)، محور اسلام آباد - کرند (محدوده کارخانه آرد ) و محور حمیل - پل سیمره مه گرفتگی داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی وضعیت جوی آب و هوا در سطح استان تمامی نیروها و راهدارخانه‌ها در حالت آماده باش هستند.

کرمی عنوان کرد: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کنند.​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: ۴۸ راهدارخانه در این ایام فعال است و ۴۳۰ نیروی راهداری در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

کرمی با اشاره به آمادگی ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری، افزود: ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از جمله ۳۷ دستگاه کامیون نمک‌پاش و برف‌روب، ۶۵ دستگاه برف‌روب، ۴۱ دستگاه نمک‌پاش، چهار دستگاه برف‌خور، ۴۶ دستگاه گریدر، ۲۶ دستگاه بلدوزر و ۲ دستگاه تراکتور برف‌روب در استان فراهم است.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

هم اکنون ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، هزار و ۳۶۵ مینی بوس و یک هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می‌دهند.

۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

همچنین بیش از سه هزار و ۵۶۱ هزار راننده برون شهری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

بیش از ۲ میلیون نفر در ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای استان کرمانشاه سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !