خلیج فارس آرام می گیرد


خلیج فارس آرام می گیرد

بندرعباس- ایرنا- هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: از ساعت بعدازظهر امروز پنجشنبه با کاهش سرعت باد از میزان تلاطم دریا در خلیج فارس کاسته خواهدشد.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: با توجه به وزش بادهای شمال غربی تا ساعت ظهر امروز پنجشنبه خلیج فارس همچنان مواج پیش بینی می شود.
کیانوش عارفی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سرعت باد روز گذشته در جزایر غربی خلیج فارس تا ۴۵ کیلومتر درساعت و ارتفاع موج تا ۱۸۰ سانتی متر می رسید.
وی بیان داشت: در سایر نقاط هرمزگان نیز امروز /پنجشنبه/ شرایط جوی و دریایی نسبت آرامی خواهیم داشت.
کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: فردا جمعه یک موج بارشی از سمت جنوب غرب وارد خلیج فارس خواهد شد که در جزایر غربی استان همچون کیش، لاوان و غرب تنگه هرمز سبب افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق خواهد شد.
عارفی گفت: این موج بارشی ضمن ماندگاری یک روزه در مناطق یاد شده. در سایر نقاط استان تاثیر بارشی نخواهدداشت و سبب افزایش ابرناکی خواهدشد.
وی یادآورشد: از لحاظ دمایی نیز امروز پنجشنبه در مقایسه با روز گذشته شاهد کاهش نسبی دمای کمینه در مناطق ساحلی هرمزگان هستیم که تا اوایل هفته آینده تغییر قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت.
این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: از نیمه هفته آینده نیز یک موج بارشی فعال وارد مناطق جنوبی کشور خواهدشد که وضعیت این سامانه اطلاع رسانی خواهدشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک