ادمین کانال اعتماد ملی همدان: عذرخواهی می‌کنم


ادمین کانال اعتماد ملی همدان: عذرخواهی می‌کنم

همدان- ایرنا- ادمین کانال تلگرامی اعتماد ملی همدان با ارائه توضیحاتی درباره انتشار یک بیاینه در این کانال که منجر به صدور احضاریه دادگاه شده است، از تمامی شهروندان عذرخواهی کرد.

سید افشین ابراهیمی بامداد پنجشنبه در این درباره به ایرنا گفت: تاکنون مطلب مورد انتقاد را ندیده و مطالعه نکرده ام چرا که کانال اعتماد ملی همدان دارای چهار مدیر و گرداننده است که به فراخور زمان مطالبی را در گروه قرار می دهند.

دبیر حزب اعتماد ملی شهرستان همدان اظهار داشت: پس از تماس با دیگر ادمین ها، یکی از آنها عنوان کرد که به خاطر تیتر خبر که در مورد انتخابات بود، آن مطلب را در کانال منتشر کرده است.

ابراهیمی اضافه کرد: این فرد پس از گذشت ۱۰ دقیقه از قرار دادن این متن در کانال تلگرامی اقدام به مطالعه محتوای آن کرده بود که بی درنگ پس از آن، اقدام به حذف این مطلب از گروه تلگرامی می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در فضای انتخابات، مباحثی به زبان های مختلف بازگو می شود اما موضع حزب اعتماد ملی شرکت در انتخابات است.

ادمین کانال اعتماد ملی همدان تاکید کرد: بنده اول وقت اداری صبح پنجشنبه در دفتر دادستان همدان حاضر می شوم چرا که پایبند به نظام جمهوری اسلامی بوده و قانون اساسی و ولی فقیه را قبول دارم.

ابراهیمی ادامه داد: در کار رسانه احتمال بروز برخی اشتباه ها وجود دارد و اشتباه یک عامل قابل فرض است؛ براین اساس حتی در دادگستری نیز دادگاه تجدید نظر پیش بینی شده تا اشتباهات احتمالی را دادگاه بدوی اصلاح کند.

وی تاکید کرد: بنده از تمامی افرادی که به علت انتشار این مطلب در فضای مجازی و کانال اعتماد ملی خاطرشان آزرده شد عذرخواهی می کنم چرا که همه ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و به تمامی بندها و مقامات و شخصیت ها تابع بوده و ادای احترام می کنیم.

کانال اعتماد ملی همدان چندی پیش اقدام به انتشار بیانیه ای موهن در این کانال تلگرامی کرده بود که با واکنش ها و انتقادات بسیاری در فضای مجازی همراه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس