واحدهای شهرداری فردیس در مکان جدید استقرار می یابند


واحدهای شهرداری فردیس در مکان جدید استقرار می یابند

کرج - ایرنا - سرپرست شهرداری فردیس اعلام کرد که واحدهای اداری شهرداری فردیس تا 10 روز آینده با استقرار در ساختمان جدید به شهروندان خدمات دهی خواهند کرد.

مسعود نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با بیان اینکه لایحه خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری مرکز فردیس پس از تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر در هیات تطبیق فرمانداری فردیس با ایراداتی مواجه شد، اظهارداشت: دغدغه هیات تطبیق در خصوص این پلاک به هیات کارشناسی ارجاع شدو موضوع پس از انجام کارشناسی های لازم و کاهش ۱۸۵ میلیون تومانی قیمت ملک در هیات تطبیق فرمانداری به تایید رسید و ابلاغ شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بازرسی، دادستان مرکز استان البرز، دادستان شهرستان فردیس، فرماندار و دیگر مراجع ذیربط اسناد و اوراق مربوط به موضوع خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری فردیس را بررسی کرده اند، عنوان کرد: از امروز ادامه اقدامات برای آماده سازی ساختمان جدید آغاز می شود و تا ۱۰ روز آینده واحد های اداری در شهرداری جدید مستقر خواهند شد.

نجفی با بیان اینکه مراجعه شهروندان به شهرداری مرکز فردیس در پی استقرار در منطقه ۲ کاهش یافته است،‌ بیان داشت: اکنون کارکنان شهرداری در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و امیدواریم با استقرار در ساختمان جدید بتوانیم بیشتر از گذشته شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی بیان داشت : درجریان اغتشاشات اخیر، ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به اموال شهرداری فردیس خسارت وارد شد و این موضوع توسط سازمان بازرسی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به تصویب رسیده است و تلاش می کنیم تا بخشی از خسارات را از بودجه ملی محقق کنیم.

سرپرست شهرداری فردیس در خصوص تعیین و تکلیف ساختمان شورای اسلامی شهر فردیس گفت: نظریه کارشناسی در مرحله اولیه اعلام کرده بود که قابلیت اسکان نیست که این موضوع نیز در دست بررسی است .

در جریان اغتشاشات اخیر خساراتی به بخشی از ساختمان های عمومی و دولتی از جمله ساختمان های شهرداری و شورای شهر فردیس وارد شد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس واقع در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز یکی از مناطق کم برخوردار کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری