اعتراض به تخلفات در روند برگزاری انتخابات شورای عالی استانها


اعتراض به تخلفات در روند برگزاری انتخابات شورای عالی استانها

نماینده مردم مازندران در شورای عالی استانها نسبت به فرایند و روند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استانها به الویری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و ششمین اجلاس شورای عالی استانها از دقایقی پیش با دستور جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استانها در سال سوم از دوره پنجم آغاز شد.

در این جلسه شصت و نه نفر از اعضای شورای عالی استانها حضور دارند و قرار است از مابین دو کاندیدای ریاست شورای عالی استانها یک نفر را انتخاب کنند.

بر همین اساس مرتضی الویری نماینده مردم استان تهران در شورای عالی استانها و علیرضا احمدی نماینده مردم استان قم در شورای عالی استانها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مرتضی الویری پیش از آغاز انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استانها در سال سوم از دوره پنجم اظهار کرد: نتیجه انتخابات امروز هرچه باشد اعضای فعلی هیئت رئیسه شورای عالی استانها تا هشتم دی ماه مسئولیت هیئت رئیسه را بر عهده خواهند داشت و پس از این زمان هیئت رئیسه جدید مسئولیت جلسات را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش تسنیم در ادامه جلسه صاحب شریفی نماینده مردم استان مازندران در جلسه امروز با انتقاد از این که پیگیری‌ها نشان از آن دارد که در پشت برگ‌های آرای رای علامت‌هایی زده شده است، گفت: متاسفانه در پشت این برگ‌ها علامت‌ها و عکس گل کشیده شده است تا مشخص شود کدام عضو از شورای عالی استانها به کدام کاندیدای ریاست شورای عالی استانها رای داده است.

وی گفت: این کارها درست نیست و از ریاست شورای عالی استانها درخواست می‌شود نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

صاحب شریفی گفت: هر کسی آرایش مخفی است و باید مخفی بماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟