چارلز لکلرک از پیوستن لوئیس همیلتون به فراری استقبال می کند


فرمول یک ایران– چارلز لکلرک می گوید که اگر مدافع عنوان قهرمانی تصمیمی برای پیوستن به مارانلو داشته باشد، از این فرصت برای بالا آوردن سطح خود مقابل لوئیس هملیتون لذت خواهد برد. انتهای فصل 2020 قرارداد همیلتون با مرسدس به پایان می رسد. متیا بینوتو، مدیر فراری اذعان داشته که از ترکیب کنونی چارلز لکلرک و سباستین فتل که در پایان فصل قرارداد او نیز به...

فرمول یک ایرانچارلز لکلرک می گوید که اگر مدافع عنوان قهرمانی تصمیمی برای پیوستن به مارانلو داشته باشد، از این فرصت برای بالا آوردن سطح خود مقابل لوئیس هملیتون لذت خواهد برد.

انتهای فصل 2020 قرارداد همیلتون با مرسدس به پایان می رسد. متیا بینوتو، مدیر فراری اذعان داشته که از ترکیب کنونی چارلز لکلرک و سباستین فتل که در پایان فصل قرارداد او نیز به پایان می رسد راضی است، اما او گفته که با شنیدن خبر امکان پیوستن راننده بریتانیایی به فراری در 2021 خوشحال شده است. بینوتو در پاسخ به اینکه او از هم تیمی شدن لکلرک و همیلتون استقبال می کند یا خیر، گفت:

البته. در نهایت، ما در فرمول یک هستیم و می خواهیم با بهترین ها بجنگیم. این فصل فرصت بزرگی بود که سب در کنار من قرار داشت، او قهرمان چهار دوره جهان است و من چیزهای زیادی از او آموخته ام.

در نتیجه بله، شما می توانید از این نوع قهرمانان همیشه یاد بگیرید.

چارلز لکلرک از پیوستن لوئیس همیلتون به فراری استقبال می کندچارلز لکلرک از پیوستن لوئیس همیلتون به فراری استقبال می کند توتو ولف و لوئیس همیلتون

آینده همیلتون به تعهدات مرسدس بستگی دارد که آنها تمایلی برای تمدید قرارداد با او بعد از رقابت های فصل 2020 نداشته باشند، و همچنین مدیر تیم یعنی توتو ولف. راننده مرسدس در این باره می گوید:

من می دانم که توتو نیز از نظر آینده به گزینه های پیش روی خودش می پردازد و او تنها کسی است که صلاح خود و خانواده (تیم) را می داند. پس من به انتظار می نشینم تا ببینم در آینده چه رخ می دهد.

من جایی که هستم را دوست دارم و مشخصا این یک تصمیم گیری فوری نیست که بخواهم کار دیگری انجام دهم. اما البته من فکر می کنم عاقلانه ترین کار من نشستن و فکر کردن است که چه می خواهمٰ، شاید آخرین دوره یا مرحله دوران حرفه ای من باشد.

در واقع، من می خواهم به بردن ادامه دهم. می خواهم توانایی جنگیدن با این بچه ها (رانندگان جوان) را به خوبی هر چه تمام تر داشته باشم. حقیقتش من نمی توانم چیز دیگری به شما بگویم که در ادامه چه پیش می آید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس