«فهما» به دغدغه مندی افراد برنامه ریز برای کانون ها کمک شایانی می کند


«فهما» به دغدغه مندی افراد برنامه ریز برای کانون ها کمک شایانی می کند

پیرسبزی ضمن تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی مساجد برنامه های مفید و ارزشمندی اجرا می کنند، گفت: «فهما» به دغدغه مندی افرادی که برای کانون ها برنامه ریزی می کنند و می خواهند این فعالیت ها تداوم داشته باشد، کمک شایانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» در نشست با معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در یاسوج، گفت: بنده و همکاران خدمت به مسجد را وظیفه خود می دانیم و همکاری های لازم را با مجموعه ستاد کانون های استان خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد کار در هر برهه ای از زمان در مساجد را مثل نمازهای یومیه واجب دانست و اظهار داشت: برنامه های کانون های فرهنگی و هنری باید بتواند نوجوانان و جوانان را جذب مساجد کند.

وی با بیان اینکه فعالیت طرح ملی «فهما» به جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موثر است، اضافه کرد: «فهما» طرح خوبی است که کانون های مساجد می توانند فعالیت های خود را جهت مستندسازی و استفاده از تجربیات همدیگر به اشتراک بگذارند.

پیرسبزی ضمن تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی مساجد برنامه های مفید و ارزشمندی اجرا می کنند، ادامه داد: فهما به دغدغه مندی افرادی که برای کانون ها برنامه ریزی می کنند و می خواهند این فعالیت ها تداوم داشته باشد، کمک شایانی می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد کانون های فرهنگی این استان را خلاق و فعال دانست و یادآور شد: این استان می تواند ظرفیت های کشوری را با دانسته های خود عجین کرده و طرح نویی ارائه دهد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی