افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99


افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش اعتبارات این سازمان در لایحه پیشنهادی بودجه سال 99 به مجلس شورای اسلامی خبرداد.

مهرالله رخشانی‌مهر در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: با حمایت دولت اعتبارات پیشنهادی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای احداث،مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس کشور افزایش یافت

وی ادامه داد: در بودجه سال گذشته اعتبار سازمان نوسازی مدارس در کشور پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بود که این رقم در بودجه سال ۹۸ به ۲۸ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: ۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی یا نیازمند مقاوم سازی است .

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان سمنان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در بخش های مختلف آموزشی استان در دستور کار است و با هم افزایی دستگاه های اجرایی این طرح مهم ملی در گام اجرایی قرار می گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به اقدامات انجام‌شده در حوزه تجهیز امکانات آموزشی در مدارس کشور اشاره کرد و افزود: بخاری‌های غیراستاندارد از مدارس کشور جمع‌آوری می‌شوند.

آشناگر استاندار سمنان نیز در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور،گفت: تمام زیرساخت های لازم برای تحقق اهداف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان سمنان وجود دارد.‌

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان افزود: استان سمنان اگرچه کیفیت آموزشی بالایی دارد اما امکانات اموزشی مناسبی ندارد.

استاندار سمنان با اشاره به رانش زمین در حسین آباد کالپوش اظهار کرد:در ابتدای سال و پس از بارندگی های شدید و رانش زمین در حسین آباد کالپوش، مدارس این منطقه دچار مشکل شد که امیدواریم با حمایت این سازمان شاهد رفع مشکلات فیزیکی مدارس در این بخش باشیم.‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا