دعوت اداره تبلیغات اسلامی آستارا از نخبگان برای توسعه فرهنگی


دعوت اداره تبلیغات اسلامی آستارا از نخبگان برای توسعه فرهنگی

آستارا - ایرنا - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا از نخبگان، صاحب‌نظران علمی و فعالان اجتماعی خواست برای توسعه فرهنگی و مذهبی این شهرستان، ایده‌ها و برنامه‌های راهبردی ارائه کنند.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه و دانشجویان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: دانشجویان، سازمان های مردم نهاد، معلمان و دانشگاهیان فعال، طرح ها و ایده های خود را برای ارتقای سطح فرهنگ آستارا ظرف دو ماه به اداره تبلیغات اسلامی ارائه دهند.

وی بیان کرد: ایده ها و طرح های فرهنگی با همکاری دستگاه های متولی اجرا خواهد شد و برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های جذاب هنری در دستور کار است.

وی ادامه داد: وجود ۸۷ مسجد در آستارا و فعالیت ۵۰ کانون فرهنگی و پنج خانه قرآنی در مساجد این شهرستان، نشانگر ظرفیت بالای مکان های مقدس در بین مردم است.

رضازاده اظهار کرد: با مسئولیت دادن به جوانان در حوزه های فرهنگی می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد و اجرای کارهای فرهنگی خودجوش و بدون چشمداشت مالی، نوعی ایثار در راه خداست.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی توسط جوانان، تاثیر عمده ای بر جامعه می گذارد و اعضای هیات امنای مساجد، مسئولان کانون های فرهنگی، مدیران مدارس و روسای دانشگاه ها به آن توجه کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: مساجد مهم ترین مراکز مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند و هیات امنای مساجد و تشکل های برای تقویت فرهنگ عمومی، برنامه ریزی و تلاش کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند