مسی: رئال مادرید در ال کلاسیکو پر قدرت ظاهر خواهد شد


مسی: رئال مادرید در ال کلاسیکو پر قدرت ظاهر خواهد شد

مهاجم بارسلونا معتقد است رئال مادرید در شرایط خوبی قرار دارد و در ال کلاسیکو هم با قدرت به میدان خواهد رفت.

به گزارش جی پلاس؛ لیونل مسی در یک مراسم درباره وضعیت بارسلونا، لیگ قهرمانان اروپا و ال کلاسیکو هفته آینده صحبت کرد. ستاره آرژانتینی گفت: در انتظار رئال مادرید قدرتمند و با ثباتی هستم. دیدارهای بارسا و رئال مادرید همیشه خاص هستند و اهمیتی ندارد دو تیم در چه شرایطی به این بازی برسند. هر دو تیم اکنون در وضعیت خیلی خوبی قرار دارند.

مهاجم بارسا درباره رقابت نزدیک در لالیگا اظهار کرد: به این موضوع توجه می‌کنیم. می‌دانیم هر لحظه رقابت نزدیک تر می‌شود. بازی کردن به عنوان تیم مهمان سخت است چون میزبان قدرتمند ظاهر می‌شود و به همین خاطر در این فصل فاصله‌ها کم است و بازی‌ها سخت شده است. هر بار این فاصله کمتر می‌شود.

بارسلونا که در دوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر لیورپول از صعود به فینال بازماند در فصل جدید به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. مسی در رابطه با این بازی‌ها گفت: لیگ قهرمانان همیشه برگزار می‌شود. باید از صفر شروع کنیم. یک سال جدید است. یک رقابت دیگر است. باید از گذشته و اشتباهاتمان درس بگیریم و به حال فکر کنیم. اتفاق‌های سال گذشته را فراموش کنیم چون فکر کردن به آن اشتباه دوباره است.

کاپیتان بارسلونا در پایان اظهار کرد: در شرایطی قرار دارم که تلاش می‌کنم پیشرفت کنم و هر روز چیز جدیدی یاد بگیرم. از خودم مراقبت می‌کنم و استراحت می‌کنم. همچنین از کارهایی که انجام می‌دهم لذت می‌برم. همه آنها باعث رضایتم می‌شود و می‌توانم وقت خود را صرف فوتبال کنم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته