نورعلی تابنده درگذشت؟+تکذیب شد


برخی رسانه‌ها از درگذشت قطب دراویش گنابادی خبر داده‌اند. در همین حال برخی منابع خبری به نقل از نزدیکان وی این خبر را تکذیب کرده‌اند.

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایسنا ضمن اعلام خبر درگذشت قطب دراویش گنابادی، نوشته است: نورعلی تابنده که از روز پنجشنبه ۹ آبان‌ماه سال جاری در پی وخامت حال و ضعف جسمانی به بیمارستان مهر تهران منتقل شده بود، پس از تحمل یک دوره بیماری در شامگاه ۲۰ آذرماه در ۹۲ سالگی درگذشت.

وی متولد ۲۱ مهرماه ۱۳۰۶ در گناباد بود. او در سال ۱۳۲۷ موفق به اخذ مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه تهران شد و برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه رفت و دکتری حقوق را از دانشگاه پاریس دریافت کرد. تابنده در دولت موقت مهدی بازرگان معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر سازمان حج و زیارت و معاون وزارت دادگستری بود. او در مهرماه ۱۳۷۱ «قطب دراویش گنابادی نعمت‌اللهی» نام گرفت و از آن تاریخ تا زمان حیاتش در این جایگاه باقی‌ ماند.

نورعلی تابنده درگذشت؟+تکذیب شد

تکمیلی/تکذیب شد

پیگیری از بیمارستان مهر نشان می‌دهد خبر درگذشت قطب دراویش گنابادی که پیش از این اخباری درباره آن منتشر شده بود، تایید نمی‌شود.

خبرگزاری مهر نیز به نقل از یک منبع آگاه نوشته است: علائم حیاتی نور علی تابنده، قطب سلسله نعمت الهی که در سن ۹۲ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سن در بیمارستان بستری است، بسیار ضعیف شده است. در همین حال پزشکان به دلیل امید بازگشت به زندگی دستگاه‌های مربوطه را از وی جدا نکرده‌ اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای داشتن عمر سالم و طولانی از میوه‌ها و سبزیجات غافل نشوید