تلگرام بدون فیلتر در رایتل باز می‌شود؛ آیا سورپرایز وزیر ارتباطات رفع فیلتر تلگرام است؟!


تلگرام بدون فیلتر در رایتل باز می‌شود؛ آیا سورپرایز وزیر ارتباطات رفع فیلتر تلگرام است؟!

ساعاتی است که تلگرام بدون فیلتر در اپراتور رایتل باز می‌شود؛ آیا سورپرایز وزیر رفع فیلتر تلگرام است؟! محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران فردا (پنجشنبه 21 آذر) قرار است مردم ایران را سورپرایز کند. اکنون ساعاتی است که تلگرام بدون فیلتر در رایتل باز می‌شود و برخی عقیده دارند که سورپرایز وزیر... نوشته تلگرام بدون فیلتر در...

ساعاتی است که تلگرام بدون فیلتر در اپراتور رایتل باز می‌شود؛ آیا سورپرایز وزیر رفع فیلتر تلگرام است؟!

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران فردا (پنجشنبه 21 آذر) قرار است مردم ایران را سورپرایز کند. اکنون ساعاتی است که تلگرام بدون فیلتر در رایتل باز می‌شود و برخی عقیده دارند که سورپرایز وزیر احتمالا رفع فیلتر تلگرام باشد!

تلگرام پیام رسان محبوب ایرانی ها مدت زیادی است که فیلتر شده و تاکنون چندین شایعه پیرامون احتمال رفع فیلتر تلگرام در ایران منتشر شده است؛ هرچند که هیچکدام از این شایعات تا امروز به حقیقت مبدل نشده ، اما حالا چند ساعتی است که تلگرام بدون فیلتر از طریق اپراتور موبایل رایتل در دسترس مشترکین این اپراتور است.

شنیده ها حاکی از آن است هموطنانی که از سیم‌کارت رایتل استفاده می کنند، با تغییر تنظیمات Access Point خود بر روی IP V6 می توانند بدون نیاز به فیلتر شکن از تلگرام استفاده کنند!

با این حال یک منبع آگاه به گجت نیوز گفت که این اتفاق ناشی از یک باگ در سیستم این اپراتور است. براساس اخبار دریافتی، فعلا تصمیمی درباره رفع فیلتر تلگرام گرفته نشده است.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان