44 طرح را در دولت تدبیر و امید تامین اعتبار کرده ایم


44 طرح را در دولت تدبیر و امید تامین اعتبار کرده ایم

کرمان - ایرنا - مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور گفت:  از ابتدای دولت تدبیر و امید 44 طرح را با مبلغ 91 هزار میلیارد ریال تامین اعتبار کرده‌ایم.

حسین مهری روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: از این ۴۴ طرح ۳۷ طرح به بهره‌برداری رسیده و هفت طرح دیگر در حال بهره‌برداری است ..

وی با اشاره به اینکه در حوزه نیروگاه و فولاد نیز سرمایه گذاری کرده ایم، افزود: در طرح روکش لاستیک در راور از سرمایه‌گذار خواستیم که زنجیره های ارزشی را در این طرح کامل داشته باشد و ما نیز کمک می کنیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: باید در بخش معادن سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم با توجه به اینکه استان کرمان بهشت معادن است.

وی خطاب به استاندار کرمان گفت: در بخش تبصره ۱۸ هیچ محدودیتی نداریم و به راحتی برای دریافت تسهیلات در این بخش سرمایه گذاران را معرفی کنید.

مهری افزود: ۵۳۸ طرح متوسط و بزرگ در کشور بلاتکلیف مانده که بانک صنعت و معدن می تواند کمک کند تا این طرح ها در حوزه معادن و صنعت به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: در بخش زیرساختی استان همچون برق و آب نیز ورود کرده‌ایم و مشکلی در این خصوص نداریم.

مهری خاطرنشان کرد سرمایه‌گذاری در منطقه راور باعث می‌شود دیگر سرمایه گذاران نیز ترغیب شوند و سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: تا فروردین سال آینده سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان کرمان نیز به بهره‌برداری می‌رسد و با بهره برداری از این سرپرستی خدمات بیشتری را می‌توانیم در استان کرمان ارایه دهیم.

مهری با اشاره به اینکه بانکداری الکترونیکی را به صورت جدی آغاز کرده ایم گفت: دسترسی‌های الکترونیکی را به مجموعه ها می دهیم و همچنین بانکداری باز را در حال اجرا داریم که با این طرح هزینه ها کاهش پیدا می‌کند و این طرح یک احترام به مشتری است.

معرفی سرمایه گذاران موفق به بانک صنعت و معدن

استاندار کرمان در این دیدار گفت: باید به دنبال سرمایه‌گذارانی باشیم که موفق بوده اند و آنها را به بانک صنعت و معدن جهت توسعه سرمایه‌گذاری ها در استان معرفی کنیم.

محمد جواد فدایی با بیان اینکه در بخش تبصره ۱۸ در مقایسه با سال‌های قبل در استان تسهیلات خوبی ارایه نشده اظهارداشت : برغم مشکلات اشتغال و توسعه تسهیلات این بخش در استان کم است و پاسخگوی نیازها نیست .

استاندار کرمان در این دیدار بااشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رونق تولید ، همکاری استان را برای تحقق شعار سال اعلام کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: برای سرمایه گذاری در طرح روکش لاستیک از رئیس بانک صنعت و معدن کشور به استان کرمان دعوت کرده ایم.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: در این طرح حدود ۱۲۰میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود و سرمایه گذاری در این طرح به صورت ۵۰ درصد بخش خصوصی و ۵۰درصد بانک صنعت و معدن است.

وی با اشاره به اینکه این طرح امروز در راور کلنگ زنی شد گفت: در این طرح حدود ۲۰۰ نفر شغل به صورت مستقیم ایجاد می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو