کاندیداها به رعایت مصادیق قانون توجه کنند


کاندیداها به رعایت مصادیق قانون توجه کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: کاندیداها نیز توجه به رعایت مصادیق قانون داشته باشند.

محمود ثمینی، در جلسه با اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات دورود که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بالاترین برند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ارائه تفکر اسلامی و جمهوریت همین حضور مردم در تمامی صحنه‌ها به‌ویژه مسائل اساسی در قالب و چارچوب انتخاب‌هایی بوده که قانون‌گذار تعیین کرده است.

وی بیان کرد: تاکنون علیرغم تبلیغات دشمنان این مملکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه در زمان امام راحل و چه در زمان مقام معظم رهبری تاکنون با صلابت به‌رغم ناملایماتی که در مملکت وجود داشته، مقتدرانه توانسته‌ایم برگزاری انتخابات را پشت سر بگذاریم و به دنیا ثابت کنیم که مدیریت جامعه با دخالت مردم در تمامی ارکان انجام شده، انجام می‌شود و خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یکی از ارکان بسیار مهم در نظام را بحث مجلس شورای اسلامی برشمرد و بیان کرد: چنانچه شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که فرهیختگان و نخبگان مردم و کسانی که تجربه، علم و علاقه‌مند به خدمت به مردم هستند در جایگاه قانون‌گذاری حضور پیدا کنند و بتوانند در یک رقابت سالم و با رعایت قانون و موازین قانونی و با نظر مردم به مجلس راه پیدا کنند پا در عرصه‌ای گذاشتند که بناست بالاترین رشدی که در قانون‌گذاری وجود دارد که بتوانند در آن حضور یابند.

ثمینی گفت: اهمیت این موضوع تا جایی است که در هر محفل و مجلسی می‌نشینیم اعلام می‌کنیم این موضوع باید بر اساس قوانین انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: نارسایی که در قوانین وجود دارد محصول همین افرادی است که به مجلس رفته و منتخب مردم هستند و چه خوب است کسانی که به این عرصه می‌روند انسان‌های مطلعی باشند که بتوانند در امر قانون‌گذاری هم مفید باشند.

وی بیان کرد: آنچه مهم این است که ما همه باید تابع قانون باشیم و کاندیداها نیز توجه به رعایت مصادیق قانون داشته باشند.

ثمینی تصریح کرد: همه ما موظف و مکلف هستیم که در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امر برگزاری انتخابات را در کمال صحت، سلامت و بی‌طرفی برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اضافه کرد: اگر برگزارکننده انتخابات خواستیم شویم چه در کسوت ستاد، نظارت و بازرسی و یا هیأت اجرایی باید اصل بی‌طرفی خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم رعایت کنیم.

وی عنوان کرد: به‌گونه‌ای رفتار کنیم که مردم و داوطلبین احساس کنند کسانی که در هیأت اجرایی، بازرسی و نظارت قرار گرفتند فقط در چارچوب قانون حقوق همه شرکت‌کنندگان را رعایت می‌کنند.

ثمینی گفت: چنانچه عملکرد ما با اصل بی‌طرفی مغایرت داشته باشد آن اعتماد از بین می‌رود پس باید در آغاز کار همه تلاش کنیم به معنای واقعی حق‌الناس را رعایت کنیم.

معاون استاندار بیان کرد: نباید هیچ تفاوتی برایمان داشته باشد که چه کسی می‌خواهد به مجلس رود.

وی اضافه کرد: تا اعلام نتیجه انتخابات و رعایت حق مردم در صیانت از آرای آنان و حق کاندیداها همه موظف به رعایت مر قانون هستیم.

ثمینی گفت: تمام تلاشمان در استان این است که بتوانیم تمام شرایط را برای برگزاری انتخاباتی بانشاط، با حضور پرشور و حداکثری مردم و قانونمند مهیا سازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تأکید کرد: در امر برگزاری انتخاباتی سالم با احدی تعارف نداریم و کسانی که از مدار خارج شوند بلافاصله در موردش تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید