ایسنا اصفهان یکی از دفاتر فعال‌ ایسنای کشور است


مدیر اداره استان های خبرگزاری ایسنا گفت: احترام به قانون اساسی و رعایت اصول نظام جمهوری اسلامی ایران اولین و آخرین سیاست ایسنا است.

زهرا حیدری شامگاه چهارشنبه در جشن بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا در اصفهان، با تبریک آغاز بیست و یکمین سال فعالیت این خبرگزاری، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا آذر سال ۱۳۷۸، در ایران آغاز به کار کرد و توانست در آن شرایط به عنوان اولین خبرگزاری غیردولتی در تاریخ رسانه‌ها جاودانه شود.

وی ادامه داد: سیاست‌های خبری که ایسنا از ابتدای شروع به کار خود پیگیری کرد، باعث شد انحصار خبری‌ که تا پیش از آن وجود داشت، شکسته شود.

مدیر اداره استان های خبرگزاری ایسنا، احترام به قانون اساسی و رعایت اصول نظام جمهوری اسلامی ایران را اولین و آخرین سیاست ایسنا دانست و گفت: این خبرگزاری اکنون ۳۰ دفتر منطقه‌ای دارد که در حالت عادی، روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ مطلب منتشر می‌کند و این تعداد، در ایامی مثل انتخابات روزانه تا ۱۰۰۰ مطلب هم می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه دفتر ایسنای اصفهان یکی از اولین دفاتر بعد از تاسیس ایسنای تهران است، خاطرنشان کرد: ایسنای اصفهان یکی از فعال‌ترین دفاتر ایسنای کشوری است که شرایط بسیار خوبی دارد.

حیدری افزود: از بین ۳۲ هزار و ۳۶۱ خبری که سال ۱۳۹۷ در کل استان‌ها منتشر شده، سهم اصفهان ۱۶۴۴ خبر بوده که این مقدار قابل افزایش است.

وی عملکرد ایسنای اصفهان را در دو برهه زمانی قابل تحسین دانست و گفت: اگر چه اکثر سال‌ها این دفتر فعالیت خوبی داشته، اما پوشش اخبار مربوط به اسیدپاشی و همچنین سقوط هواپیمای تهران یاسوج دو نقطه عطف برای آن محسوب می‌شود که هیچ وقت از یاد نخواهد رفت.

مدیر اداره استان های خبرگزاری ایسنا با اشاره به اینکه بسیاری از خبرنگاران قدیمی ایسنا هم اکنون در سازمان‌ها و نهادها مشغول به کار هستند، اظهار کرد: این اتفاق مایه مباهات ایسناست و رشد همکاران این مجموعه در واقع رشد ایسنا نیز است.

حیدری با اشاره به تعامل ایسنا و جهاد دانشگاهی، گفت: خبرگزاری ایسنا باید برای کمک به جهاد دانشگاهی و پروژه‌هایی که در دست اجرا دارد، ریل‌گذاری کند. جهاد دانشگاهی نیز ایسنا را صرفا به عنوان یک زیرمجموعه ساده محسوب نمی‌کند و ایسنا به عنوان رسانه موثر این نهاد می‌تواند نقش موثری در کمک به آن داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مرکز آموزش و پژوهش ایسنا اصفهان شامگاه چهارشنبه با حضور محمود مراثی رئیس جهاد دانشگاهی اصفهان، زهرا حیدری مدیر اداره استان های ایسنا، شیده ناعمی مسئول اخبار استان اصفهان و جمعی از خبرنگاران قدیمی و جدید ایسنا افتتاح شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟