مشکلات سیاسی با درایت اقتصادی حل می‌شود


مشکلات سیاسی با درایت اقتصادی حل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: متاسفانه هم اکنون 65 درصد کشور زیر خط فقر بوده و این مشکل در سایه عدم بررسی مشکلات و حفظ سرمایه‌های انسانی کشور است.

یونس ژائله در دومین جشن دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی، هدف از ایجاد دانشگاه علمی کاربردی را جبران کمبود مهارت در بخش‌های مختلف کشور عنوان و اظهار کرد: امروزه دانشگاه کشورهای بزرگ و توسعه یافته به سمت تولید ثروت رفته و با این روش هم در راستای برنامه راهبردی کشورشان حرکت کرده و هم باعث حرکت رو به جلو کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید برنامه راهبردی و مشخصی را برای پیشرفت و توسعه تبیین کرد، اظهار کرد: باید با بررسی‌های لازم بتوانیم فرصت‌هایی برای جوانان و دانش آموختگان به وجود بیاوریم تا با تلاش خود تولید ثروت کنند.

وی با اشاره به کمبود مهارت در کشور، افزود: دانشگاه علمی کاربردی کشور نیز در هین راستا ایجاد شده تا با افزایش مهارت و توانایی این کمبود را جبران کند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز ادامه داد: کشور ایران با وجود ثروت‌های فوق‌العاده نباید درگیر مشکلاتی مانند فقر و بیکاری باشد.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه قطعا مشکلات سیاسی با درایت اقتصادی حل می شود، گفت:خوشبختانه اراده دولت بر اجرای اصل ۱۴۴ قانون اساسی است، چرا که تا بخش خصوصی فعال نباشد، مشکلات اقتصادی در کشور حل نخواهد شد.

وی افزود: اگر بخش خصوصی کشور فعال شده و نیروهای انسانی مهارت‌های لازم را به دست بیاورند، ثروت کشور بدون هیچ سرمایه گذاری، سه برابر خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز باید در آموزش‌های مدرنی در کشور ارائه شود، گفت: امروزه باید مهندسی بازاریابی را شروع کنیم، چرا که آینده ما نیاز به آموزش‌های جامع و جدیدی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)