تعداد بینندگان فیلم The Irishman در نتفلیکس به 26.4 میلیون نفر رسید


رسانه کلیک – فیلم The Irishman موفق شد تا در هفته اول پخش خود در سرویس نتفلیکس، بیش از 26.4 میلیون بیننده داشته باشد. فیلم The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، یکی از شاهکارهای سینمایی حال حاضر دنیا به شمار می رود که هنرمندان مطرح و با تجربه ای همچون رابرت دنیرو، آل پاچینو و […] نوشته تعداد بینندگان فیلم The Irishman در نتفلیکس به 26.4...

رسانه کلیک – فیلم The Irishman موفق شد تا در هفته اول پخش خود در سرویس نتفلیکس، بیش از 26.4 میلیون بیننده داشته باشد.

فیلم The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، یکی از شاهکارهای سینمایی حال حاضر دنیا به شمار می رود که هنرمندان مطرح و با تجربه ای همچون رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. تنها پنج روز پس از آغاز پخش این مجموعه در سرویس نتفلیکس، تعداد افرادی که این فیلم را تماشا کردند از مرز 17 میلیون عبور کرد (فیلم The Irishman به چه رکوردی در نتفلیکس دست پیدا کرده است؟).

ساخت این فیلم حدود یک دهه به طول انجامیده و نتفلیکس با سرمایه گذاری بیش از 200 میلیون دلار، سهم بسزایی در تولید آن داشته است. فیلم The Irishman توانسته در هفت روز اول پخش در سرویس نتفلیکس به رکورد تقریبا 26.4 میلیون بیننده دست پیدا کند.

پس از گزارش این رقم در توییتر، مدیر محتوای نتفلیکس یعنی تد ساراندوس، به خبرگزاری DeadLine گفته بود که طبق پیش بینی های انجام شده، تعداد بینندگان در 28 روز اول نمایش فیلم به حدود 40 میلیون نفر خواهد رسید. البته یک بیننده تنها در صورتی جزو این 40 میلیون نفر خواهد بود که حدود 70 درصد از فیلم را تماشا کرده باشد.

تعداد بینندگان فیلم The Irishman در نتفلیکس به 26.4 میلیون نفر رسید

تعداد بینندگان فیلم The Irishman در نتفلیکس به 26.4 میلیون نفر رسید

فیلم The Irishman که درخشش قابل توجهی در فستیوال فیلم نیویورک داشته، در همین لحظه دارای پنج عنوان نامزدی برای جایزه گلدن گلوب است (نامزدهای گلدن گلوب 2020 اعلام شدند؛ درخشش مرد ایرلندی). از نظر نتفلیکس، این فیلم یکی از مدعیان سرسخت جایزه اسکار محسوب می شود.

با توجه به اینکه اخیرا سرویس های دیزنی پلاس و اپل تی وی پلاس محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورده اند، درخشش فیلم مرد ایرلندی جزو یکی از بزرگترین افتخارات نتفلیکس به شمار می آید. با این حال رکورد بازدید یک فیلم روی یک سرویس نمایشی، لزوما به معنی خوب بودن آن نیست. چند ماه قبل فیلم مشترک آدام سندلر و جنیفر انیستون به نام Murder Mystery توانست در سه روز اول اجرا، به رکورد 30.8 میلیون بازدید دست پیدا کند. هرچند که این رکورد به پیش از عرضه فیلم جدید Star Wars مربوط می شود.

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟