واکنش سلحشوری به ماجرای استراماچونی


واکنش سلحشوری به ماجرای استراماچونی

یک نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به رفتن مربی استقلال از ایران، خواهان شفاف‌سازی وزارت ورزش در این باره شد.

واکنش سلحشوری به ماجرای استراماچونی

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه، در پیام توئیتری خود درباره رفتن آندره آ. استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال نوشت: «رفتن استراماچونی از استقلال، بدلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در انتقال پول است. پول‌های واریز شده برای ایشان، به مثابه پولشویی بلوکه می‌شد. وظیفه وزیر ورزش، اطلاع‌رسانی شفاف در این‌باره بود. محض اطلاع منتقدان، هنگام رأی اعتماد دولت دوازدهم برای آقای سلطانی‌فر صحبت نکردم.»

علیرضا رحیمی نماینده مجلس نیز روز سه شنبه در این باره در پیامی تویتری نوشت: «دیروز آقای عراقچی در جلسه کمیسیون عمران مجلس در بیان محدودیت تبادل مالی، گفت که سه نوبت از سه مبدا تلاش شد طلب آقای استراماچونی به حسابش در ایتالیا واریز شود که هر سه اقدام ناموفق بود و بانک ایتالیایی حساس شده و طبق ضوابط FATF حساب بانکی وی را به ظن پولشوئی مسدود کرده است.»

سرمربی ایتالیایی استقلال پس از دریافت نکردن مطالباتش، ایران را ترک و قراردادش با استقلال را فسخ کرد. استراماچونی در مصاحبه با روزنامه‌های ایتالیایی از بلوکه شدن حسابش در ایتالیا خبر داده بود.

واکنش سلحشوری به ماجرای استراماچونی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس