تأکید معاون اول رییس جمهور بر ضرورت حمایت از سمن‌های حوزه جوانان در استان ها/ دستور دکتر جهانگیری به وزرای کشور و ورزش و جوانان برای صدور فوری پروانه سمن‌های جوانان


نواندیش: با توجه به عدم صدور پروانه فعالیت سمن های جوانان در برخی استان ها، دکتر جهانگیری از استان هایی که در صدور مجوز و حمایت از سازمان های مردم نهاد جوانان اقدامات شایسته ای انجام داده اند، تشکر کرد و بر...

نواندیش: با توجه به عدم صدور پروانه فعالیت سمن های جوانان در برخی استان ها، دکتر جهانگیری از استان هایی که در صدور مجوز و حمایت از سازمان های مردم نهاد جوانان اقدامات شایسته ای انجام داده اند، تشکر کرد و بر ضرورت حمایت از سمن های حوزه جوانان و صدور پروانه سمن های جوانان در استانهایی که متوقف است، تاکید نمود.

متن کامل دستور معاون اول رییس‌جمهور به وزرای کشور و ورزش و جوانان به شرح زیر است:
«جناب آقایان رحمانی فضلی و سلطانی‌فر
با توجه به ضرورت حمایت از سمن‌های حوزه جوانان و با تشکر از استان‌هایی که در صدور مجوز و حمایت اقدامات شایسته‌ای انجام داده اند، برای صدور پروانه سمن‌های جوانان در استان‌هایی که متوقف است، اقدام لازم و فوری انجام شود».

گفتنی است یکی از مهمترین مشکلاتی که همواره در دیدار سمن های جوانان در استان های مختلف با معاون اول رییس جمهور مطرح می‌شود، موضوع عدم صدور پروانه فعالیت این سمن‌ها در برخی استان ها بوده است.
اهمیت موضوع صدور پروانه فعالیت به دلیل نظام مندی فعالیت های سازمان های مردم نهاد جوانان در راستای تقویت، حمایت و توانمندسازی این سازمان ها حائز اهمیت است و ثبت حقوقی و قانونی شدن فعالیت های آنها را تضمین می نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !