بهترین کشتی‌گیران خاورمیانه، متعلق به ایران هستند


بهترین کشتی‌گیران خاورمیانه، متعلق به ایران هستند

قزوین - ایرنا - مربی دوم تیم ملی کشتی ارمنستان گفت: بهترین کشتی‌گیران رده‌های مختلف سنی در خاورمیانه متعلق به ایران هستند و حضور در مسابقات این کشور تجارب بسیار مفیدی را در اختیار ورزشکاران خارجی قرار می‌دهد.

آرمن شاهوردیان شامگاه چهارشنبه در بیست و دومین مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی که به مناسبت روز جهانی کودک در سالن یادگار امام (ره) شهر الوند آغاز شده است، به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از برنامه‌های اصلی کشور ارمنستان برای تقویت رشته کشتی، شرکت در مسابقاتی است که تیم‌های قوی مثل ایران در آن حضور داشته باشند.
شاهوردیان از وضعیت و امکانات سالن برگزاری مسابقات اعلام رضایت کرد و یادآور شد: این ورزشگاه زیرساخت‌های خوبی دارد و می‌تواند همواره در مسابقات بین‌المللی مورد استفاده قرار گیرد.
این مربی با اشاره به وضعیت تیم ملی کشتی ارمنستان در این رقابت‌ها، افزود:در حال حاضر قوی‌ترین کشتی‌گیران ارمنی در این مسابقات حضور دارند و امید ما به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها بالا است.
وی اظهار داشت: اگرچه در این مسابقات کشتی گیران ایرانی بسیار قوی ظاهر شده‌اند، اما کشتی گیران ارمنستانی برای گرفتن مدال به ایران آمده‌اند و همین مساله باعث شده تا مسابقات حرفه‌ای را در این دوره از رقابت‌ها شاهد باشیم.
بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان از امشب با حضور ۹۰ ورزشکار در قالب هشت تیم خارجی از کشورهای قرقیزستان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و آذربایجان و ۱۳۰ ورزشکار در قالب پنج تیم داخلی و تیم منتخب استان قزوین در ۲ بخش آزاد و فرنگی در شهر الوند مرکز شهرستان البرز آغاز شده و تا ۲۲ آذرماه ادامه خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!