خبر خوش از آرژانتین به سرمربی بارسلونا!


خبر خوش از آرژانتین به سرمربی بارسلونا!

مارسلو گایاردو تایید کرد که به عنوان سرمربی ریورپلاته به کار خود ادامه خواهد داد.


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان این سرمربی جوان آرژانتینی باعث شده اخبار زیادی در مورد احتمال حضور او روی نیمکت بارسلونا و به عنوان جانشین ارنستو والورده مطرح شود، اما گایاردو مدعی شد حداقل دو سال دیگر سرمربی ریورپلاته باقی خواهد ماند. گایاردو که به عنوان بازیکن شش عنوان قهرمانی لیگ و یک کوپا لیبرتادورس را به دست آورده بود، از سال 2014 هدایت این تیم را در دست گرفته و آنها را به ده جام، از جمله لیبرتادورس فصل قبل رساند.

خبر خوش از آرژانتین به سرمربی بارسلونا!

مارسلو گایاردو گفت: "من معمولا در پایان هر سال شرایط خودم را بررسی می کنم تا متوجه شوم چه مسیری را طی کرده و چه چیزی مرا تحریک می کند. من وضعیت خود را بررسی کرده و آن را اولویت های حرفه ای و شخصی خود تطبیق می دهم. من نمی خواهم این موضوع ادامه یابد و در تاریخ دوم ژانویه اینجا خواهم بود و اردوی پیش فصل را در اروگوئه، بوینس آیرس یا جنوب کشور آغاز می کنم.

من علاقه ای به عدم ثبات ندارم و آرزوی من ادامه فعالیت در این تیم است. من هرگز در مورد ماندن شک نکردم. حضور در اینجا با الزاماتی که خودتان برای خود تعیین کرده اید دشوار است، به همین دلیل باید صبور بوده و به این موضوع فکر کنید. قرارداد من، که در دسامبر 2021 به پایان می رسد و ورای آن هیچ بندی وجود ندارد. من و مدیریت باشگاه رابطه صمیمانه ای داریم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی